De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
B&BPW heb je ook nog als optie. Wordt wel ingewikkeld allemaal om bij te houden. Denk dat ik blijf bij IPI. IPIA zou ook kunnen maar dat terzijde.

b&bp W ? IPI? IPIA?
Ik weet niet wat voor thee jij rookt, maar spul is zeker sterker dan de Doornappel in onze moestuin.

Ja, hoe staat het met de opleiding.
In je onderschrift staat
, BBQ-er in opleiding zijn er al vorderingen te bespeuren?

Wat denk je zelf? Heb jij een een try-out datum gezien? ik niet. Nu heeft hij wel een stortvloed van info te verwerken gekregen dat Burbmans heeft gegeven, dus denk dat het nog wel ff gaat duren.

b&bp W ? IPI? IPIA?
Ik weet niet wat voor thee jij rookt, maar spul is zeker sterker dan de Doornappel in onze moestuin.

W=week
IPI=ik pest iedereen (A) altijd

Hoe moeilijk kan dat zijn... Uhh laat ook maar.

Ohja de beveiliging is weer in het land, waarschijnlijk nog niet aanspreekbaar maar we kunnen vast beginnen met RPD.

In je onderschrift staat

Tot op heden is er nog weinig, zeg maar niets, te bespeuren met betrekking tot enige vordering.
Nu is het natuurlijk niet eenvoudig om vorderingen te maken op een hogere leeftijd.
Dat hij de opleiding "volgt", lijkt te getuigen van goede wil.
Echter; " BBQ-er in opleiding" wil natuurlijk niet zeggen dat je je daar ook positief voor inzet.
Tijd voor een objectieve beoordeling.
Vanzelfsprekend geven wij enkel subjectieve beoordelingen, en daar zal hij hij mee moeten doen.

In je onderschrift staat

Tja, wat moet ik daarvan zeggen? Tot nu toe heb ik twee lessen gevolgd, waarbij ik heb geleerd de lappies vlees op te kanen. Dat blijkt wel een aardige bezigheid te zijn en het lukte me ook redelijk. Daarin zit zelfs al wel wat vooruitgang, maar ik heb gemerkt, dat ik toch nog wat meer training moet hebben voordat ik zelf de lappies op de BBQ kan deponeren en me ook aan het wapperen en waaien kan wagen. M'n P zal ik dit jaar wel niet halen, maar dat kan ook nog in het tweede jaar. Ik heb dus nog steeds goede hoop dat het wat wordt.

Tja ALS er wat te beoordelen zou zijn?

De opleiding volgen is iets anders dan deelnemen maar dat terzijde.

Net in het oude buitenBergse gelezen dat als je RC vliegt je de kans loopt ongesteld te worden... Dacht dat ik van die ellende verlost was. Geeft niet hoor Erwin, we tonen toch geen begrip.

Het schijnt dat sommige mensen op dit forum ongesteld raken, mij best maar ik had juist een bordje tomatensoep met een puntje voor mij staan en begon toch wat krampjes te krijgen. Los het op met of zonder vleugels . ( en zonder geurtjes)

Fijn hé, als het visueel wordt gemaakt, zijn we hier best goed in. Weten we gelijk waar de vleugeltjes vandaan komen. De variant met touwtje is me nog een raadsel, lijn besturing??

Net in het oude buitenBergse gelezen dat als je RC vliegt je de kans loopt ongesteld te worden... Dacht dat ik van die ellende verlost was. Geeft niet hoor Erwin, we tonen toch geen begrip.

BestePuff;
Als jij ongesteld wordt/werd; heb je inmiddels veeeel te veeeel thee gedronken.
Maar ook voor jou zal er wel een moment komen dat je niet meer elke maand ongesteld zult zijn.
Houd moed, reeds velen zijn je voor gegaan.

Laatst bewerkt:
Ik ben hooguit ontsteld hier, hoewel ik moet bekennen dat bijna alles went zolang het niet te visueel wordt. Ongesteld laat ik maar aan de dames en blijkbaar vliegers over. Dat ongesteldheid en thee drinken met elkaar te maken heeft zou best eens kunnen, gezien de buren hier maar dat terzijde.

Echter voor de zoveelste keer ik drink geen nichtennectar, alle gevolgen hier komen hooguit van de whisky of ander sterk spul.
Wellicht even schadelijk maar dat terzijde.
Gelukkig weet ik dat niet meer de volgende dag.

Nee ik heb niet de illusie dat ik whisky vaker tegen ga komen als dat bocht, maar ik doe mijn best.

179514-b70921077d008fedbf62fd0ca7295019.jpg

Typisch theedrinkers, alles uit de context halen, zo jammer.

Omdat jij mij een doosje thee cadeau hebt gegeven bij de laatste xxxBBQ verklaar je mij tot theedrinker?
Vroeger gaf ik mijn zusje een nieuwe Suske & Wiske voor haar verjaardag.
Vanzelf met de bedoeling om deze ook te lezen.
Dus ik moet echt een kommetje water voor je koken?
Wat jij wil hoor.

Verder:
Ik haal helemaal niets uit de context. Niet dat ik daar iets op tegen heb.
Dat denk jij omdat je niet goed leest. Niet dat ik daar iets op tegen heb.
Op het eerste gezicht best jammer. Maar daar heb ik echt helemaal niets op tegen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back