De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Urine kleurtje? Dan moet je wat meer drinken Jannemans. Urine mag een toefje geel hebben maar sterk geel is een teken van te weinig vocht in uw lichaam.

Zo wie zo meer drinken, wil best de slijterij openingstijden verruimen hoor geen probleem.

Er moet in het algemeen meer gedronken worden, dan is het tenminste logisch dat er gezeken wordt.

Had zijne excellentie soms inspraak gewild?
Het is uwe excellentie (aanspreektitel) maar dat terzijde. Adjudant mag ook. Ingenieur is ook toegestaan.
En nee, ik persoonlijk behoef niet zo nodig inspraak. Als ik iets veranderd wil zien, geef ik daar wel opdracht toe.

Puffin zei:
Camouflage? dan ziet niemand wat, zijn we wel van het gezeur af maar dat terzijde.
Nou, leef je uit, zou ik zeggen! Met jouw militaire ervaring moet dat een makkie zijn!

Oh nee, ik geef gelijk toe er zijn er die veel beter in camouflage zijn dan ik, uit eigen ervaring tijdens een nacht wandeltocht met de scouting vele jaren geleden, met hoge nood, staan zeiken tegen een paar struiken midden op het oefenterrein Leusderhei, begint die struik ineens zachtjes te vloeken. Weet je gelijk waarom deze kleur. We werden wel gelijk in rap tempo met voertuig het terrein af gesodemieterd, wat onze tocht aanzienlijk korter maakte, waarvoor dank. Militairen afzeiken is dus nuttig.

Urine kleurtje? Dan moet je wat meer drinken Jannemans.

Jaren gelden zei de nefroloog dat ook al tegen mij en sindsdien doe ik mijn uiterste best.

Nu kan het zijn, dat de videokaart van de pc in mijn elektronica lab wat andere kleuren geeft, maar gisteravond in de huiskamer zag dat geel er echt uit, zoals hieronder. Speciaal voor Puf heb ik ook even de site vermeld, zodat-ie e.e.a. kan nalezen:

groene_thee_491x349.jpg

http://www.gezondheidsnet.nl/hersenen-en-geheugen/groene-thee-goed-voor-geheugen

Laatst bewerkt:
Gedwee als ik ben heb ik dat hier niet herhaald ;)

Als je toch richting toilet gaat, kijk meteen even hoe het met de kleur van je urine is gesteld.

Nu weet ik dat Puffelmans een goed geheugen heeft, waar zou dat door komen?
Tja, precies geen thee in welke kleur dan ook.
Koffie werkt uitstekend al dan niet in gezelschap van een borrel. Zouden er meer hier eens moeten proberen, hoewel sommige liever vergeten wat in dit epos en het vorige allemaal staat.

Je kan ook je eigen postings hardop voorlezen, zelfde effect, hoef je dat beest ook niet te voeren of je schuurtje om te bouwen tot stal.
Je kan natuurlijk ook luisteren naar je eigen, willekeurige kleur geel, gezeik.

Toch wel opmerkelijk hè, dat als je wat opbouwende kritiek laat horen, mijnheer de kleurdeskundoloog meteen vreselijk aangebrand begint te reageren.

langetenen.JPG

Maar goed, ik doe voortaan wel een zonnebril op als ik het forum bezoek. Ik heb me trouwens zitten afvragen, waar ik dit kleurtje eerder had gezien en nu weet ik het:

1.jpg

Goed plan Jan, de clown hebben we dus al, je hebt niet eens zoveel schminck nodig en je uit lachen kunnen we al. Nu liep er ook iemand rond met een kudde kamelen waar zijn die gebleven eigenlijk? Welke act voor HH wordt lastig, trapeze valt af.....

Zojuist via ander medium, baggeraar is vrijwillig deelnemer aan de messen gooien act, nu nog iemand vinden die wil gooien, moet niet moeilijk zijn lijkt me.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back