De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tuurlijk ze laat zich likken, en pas bij de vijfde haal een klein grommetje.... Teefjes pffff en dat niet één keer hé. En dat in de mand springen is heel normaal dat is je plek kennen, hele normale opvoeding niks mis mee.

Als ik jou was zou ik me eens ernstig zorgen gaan maken over mijn drinkgewoonten. Als je op de zaterdagochtend een geit "bla bla bla" hoort zeggen is er iets ernstig mis gegaan. Trouwens, als je een geit op willekeurig welke dag en welk dagdeel zo te keer hoort gaan is het hoog tijd je te melden bij de AA.

En dat in de mand springen is heel normaal dat is je plek kennen, hele normale opvoeding niks mis mee.
Ik kan me best voorstellen, dat zo'n dier daar bezwaren tegen heeft. Ga even na, dat zoiets jou zelf zou overkomen. Er springt dus iets van de andere sekse en ver beneden jouw leeftijd - zeg zo'n 21 jaar - in jouw mandje. Dat, terwijl jij er niet in ligt en er ook niet meer bij kan. Wat zou jij daar van vinden?

Of laat ook eigenlijk maar, ik weet het antwoord al.

Volg mijn advies nou maar op, misschien komt het dan met het begrijpend lezen ook weer helemaal goed.

Ja Jan ik heb beeld van iets dat jong is, van de andere sekse en in mijn bed springt. Nee daar heb ik inderdaad geen bezwaar tegen. Als dat in de mand van zoonlief gebeurt klaag jij ook niet, gebeurt alleen niet hé.

Nou, daar heeft-ie zo te merken geen problemen mee, maar daar bemoei ik me overigens niet mee. Het gaat mij om iets blijvends, dat vervolgens ook blijvende resultaten oplevert.

Blijkbaar effe niet.... Ik zie alle avatars, behalve die van Jan....

t Lijkt Tante Sidonia wel... Had ook van die lange tenen..............

Tssssssss, dat kun jij zien aan mijn Avatar? Knap! Nu heeft Laurenka mij ooit in z'n geheel afgebeeld, maar ik dacht, dat je dat niet meer kon zien aan het stukkie, dat ik heb uitgesneden. Ze kon je overigens wel zeer levensecht afbeelden. Kijk maar, hier heb je nog een voorbeeld:

179955-6c6f21e7071034b2937e143e8cdc025a.jpg

Ik wil niet weer zeuren over kleurtjes, maar als je het plaatje in ZW zet klopt het beter.

Ze kon je overigens wel zeer levensecht afbeelden....

179955-6c6f21e7071034b2937e143e8cdc025a.jpg

Vroegah zat er boormachientje aan Roel vast toch? Of was het dat Orugul oid?

Dit devote portret doet het me meer denken aan een [URL='
out of Hel[/URL]
Hel niet verwarren met Hell, want Oruguls oid zijn hier niet toegestaan.
Nergens denk ik. Maar dat weer ter zijde.

Laatst bewerkt door een moderator:
Sjonge Jan, je lijkt wel een ouwe 5-toeren grammofoonplaat.
Da's nou al de 4e keer binnen jaar tijd dat je dat plaatje tevoorschijn haalt.
Niks originelers?

Onvoorstelbaar maar misschien is Jan wel fan van je (trefwoorden: mond, vol, hoofd, over)

Nu wordt het te visueel, dus ik haak hier ff af....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back