Roel van Essen
Forum veteraan
*bij gebrek aan een goede, bezielende docent weet ik nog steeds niet wat de juiste benaming is.
Zeg maar: "bereid". Dat impliceert alle gangbare (en niet gangbare) vormen van het klaarmaken van voer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
*bij gebrek aan een goede, bezielende docent weet ik nog steeds niet wat de juiste benaming is.
Dat ik er nog weinig van begrijp komt doordat het mij niet is uitgelegd.
bij gebrek aan een goede, bezielende docent weet ik nog steeds niet wat de juiste benaming is.
Nee maar het gaat mij wel wat uitmaken als de geleverde brokjes zwartgeblakerd zijn.Zoiets noemen wij hier 'restaurantbezoek' hobbyist. Waar de kok de warme, hapklare brokjes bereidt maakt ons dan geen hout uit
Meneer is meer van het type bestellen en consumeren
Onder voorwaarde, dat er bovenwinds een redelijk comfortabele zitplaats aanwezig is, wil ik dan t.z.t. zelf ook best wel een redelijke hoeveelheid stukjes ....eeuh.....bereiden.
Hmmmm....Hé wat visueel weer, 13 tegeltjes hoog? Dat zijn de standaard tegeltjes 15x15 vanaf de grond gerekend dan wel weer, hoger is mij nooit gelukt.
Waarom zo negatief ? Zelfs een aangebrande steak kak jij er niet uit binnen 6 seconden. Ik heb er volle vertrouwen in en zal zelfs aanwezig zijn.
Als jij je dan bezig houd met het wentelen en keren van de lapjes, zal ik mij dan bezig houden met de logistiek van het ziekenhuisbezoek?... Uiteraard willen wij dan wel een schema opstellen voor het ziekenhuis-bezoek, maar dat terzijde.
Een hudo (houd uw darmen open) al dan niet zelf gegraven heb ik ook geen moeite mee
Geweest ja.Jij bent padvindertje geweest....![]()