De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmmm; eens kijken;
De tijd gaat redelijk richting de middernachtelijke uren.

Puffin wordt zo dadelijk wakker.
Herr Puff, welk licht (nee geen theelicht) zou u hier over kunnen.willen schijnen?

Gaaaaaaaaaaaap:weetnie:

Vindt die emotie dinges een zootje, zijn wel duidelijker qua betekenis dan de meeste teksten hier. Zolang avatars geen pasfoto's zijn vindt ik het best, is dat wel het geval dan mogen ze gelijk 1/4 van de grote worden.

Ben niet in mijn hum, vanavond nog met humor afscheid genomen van een toffe vent, kwestie van uren nog... Wel lijkt het erop dat Jan toch stiekem een hele kudde geiten op de Berg heeft losgelaten.:stout:

En.... Bingo!
Dat je de leeftijd hebt om zonder schaamte naar het lokale honk te strompelen om daar reuze gezellig je kaartje vol te stempelen snap ik wel, maar in deze context? Of je moet even de twee locaties door de war hebben gehaald, begint wel een patroon zo te ontstaan hé.

Misschien een idee voor een nieuwe avatar, Roel?

Bingo%202.jpg

Even zelf de snor wat bijkleuren en de haardos wat uitdunnen .

Zie ik dat nu goed???? Is er een kompleet draadje verdwenen, omdat Hezik er iets in gepost heeft????
Helemaal, en zodanig dat als ik bij leden kijk waarvan ik ZEKER weet dat ze er op gereageerd hebben, ook die posts niet meer terug te vinden zijn????

Nee, niet een compleet draadje. Alleen de opruiende post van Henri. Hij kan het helaas niet laten blijkbaar. Reacties daarop zijn ook verwijderd inderdaad.

Meen je dat nu echt, Martin?

Zie je nu niet in, dat de post van Henri gewoon oprecht, en in mijn ogen redelijk accuraat en to the point was? Daar was niks opruiends aan, en er waren een paar reacties die op de persoon en niet op de inhoud reageerden, triest maar waar, maar de post was gewoon een goede post. Iets waar je maar eens goed over na moet denken....

Je toont dat nu zelf keihard aan. Om eerlijk te zijn, vervult me dit met een behoorlijk diepe afkeer....

We hebben al veel te veel gelazer gehad met hem. Waarom na zolang nog een post plaatsen? Dat doet hij niet voor niets en zie, het lukt hem ook nog zoals je hier nu ziet.

Nee, niet een compleet draadje. Alleen de opruiende post van Henri. Hij kan het helaas niet laten blijkbaar. Reacties daarop zijn ook verwijderd inderdaad.
Ik ben verbijsterd. Er was niets opruiends aan, hij kon in het verleden zeker lastig zijn, maar hier noemde hij niet meer dan man en paard. Ik zie dit als niet als objectief modereren, maar het uitvechten van een persoonlijke vete. En dat gaat hier over mijn rug. Fout. Tijd om het moderatorschap aan de wilgen te hangen, dus. Jammer, verder deed je het heel erg goed.

Dat doet hij niet voor niets en zie, het lukt hem ook nog zoals je hier nu ziet.

Sorry Martin, maar nu word ik pissig.... de enige ophef die er ontstaat, is omdat jij zijn post weggehaald hebt!!!!!!
En daarmee toon je keihard Henri's gelijk aan, dat momenteel de wijze van modereren een groter probleem is dan wat dan ook hier.

Is het dan echt volkomen onmogelijk om deze post van Henri op te vatten als een oprecht bericht? Iemand die zelf toegeeft in het verleden niet makkelijk te zijn geweest, verdient het om serieus gehoord te worden in mijn ogen.

Begrijp me niet verkeerd, ik weet uit Eigen ervaring hoe moeilijk modereren is, en ik ben er om twee redenen mee gestopt, die met elkaar samenhingen: het vergde teveel van me, en doordat het teveel van me vergde, ging ik zelf ook de fouten maken die jij nu maakt.

Het verschil is dat ik dat gelukkig op een gegeven moment in zag, en jij op dit moment zo polderblind bent dan je het resultaat van je eigen fouten interpreteert als "bewijs van jouw gelijk", terwijl het in feite het bewijs van Henri zijn gelijk is.

Niet meer, en niet minder.

Ik sluit me bij deze bij Bruno aan:

Tijd om het moderatorschap aan de wilgen te hangen, dus. Jammer, verder deed je het heel erg goed.

Respectvolle groet, Bert

Ik ben er even klaar mee. Jullie oordelen zo makkelijk zonder de inhoud te kennen. Niet eerst vragen maar meteen oordelen. Daar heb ik even tabak van. En Harm, ik heb geen vijanden zoals jij misschien denkt, als ik zo zou denken dan was ik een maand na mijn begin al gestopt.

Jullie oordelen zo makkelijk zonder de inhoud te kennen

Dit is voor mij even volkomen onbegrijpelijk.... Buiten dat ik de inhoud ken (en hij gelukkig nog steeds te lezen is via een omweg) heb ik het bericht gelezen, en toch zeker een stuk of 6 reacties er op....

Eerlijk gezegd kan ik me er ook niet in vinden, dat deze posting en de reacties daarop zijn verwijderd en dat dit uitsluitend als opruiend wordt gezien. Er ontstaat momenteel dan ook alleen commotie doordat dit is gebeurd. Ik had trouwens zelf ook nog een reactie willen plaatsen, waarin ik het grotendeels (dus niet geheel) oneens had willen zijn met Henri. Over dit soort zaken moet gewoon gepraat kunnen worden.

G..gloeiende getvrrrrrr en nog wat. Het is hier een modelbouwforum, modelbouw dus!

Waarom wil iedereen hier zeggen dat het hier slecht gaat om daarna te klagen dat er zoveel mensen zijn die dat zeggen etc etc als we dat weghalen klagen jullie dat het weg is. Laten we het staan klaagt men over een slechte sfeer.

Dus als we niks doen en iedereen zijn gal laten spuwen is het niet goed, halen we het weg ook niet goed. WTF is er mis met modelbouw.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back