De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kunt merken, dat het codeslot van de slijterij perfect werkt. Roel staat een paar minuten droog en begint meteen wartaal uit te slaan.

De code is in Deesel's oor getatoeëerd??? Daggutnie(t). Wie zou je daarvoor mee willen brengen? Als je zoiets zou proberen zou je zelf meteen onder de tatoeages zitten en dan niet alleen in je oor, maar overal en op de meest vervelende plekjes. Nee, Deesel weet de code gewoon uit het hoofd. Roep maar een keer 'apport' en kijk hoe 't ie binnen een paar seconden een fles Jägermeister te pakken heeft.

Je hebt ook honden, die als ze op bezoek zijn, meteen in de mand van de gast-hond springen. Zouden die misschien ook op hun baasje lijken?

Zouden die misschien ook op hun baasje lijken?

Ik heb begrepen dat die hond nog tamelijk "nieuw" is.... dus vermoedelijk lijkt die nog op zijn oude baasje.... en dan is het natuurlijk maar de vraag, of die hond daarna op zijn nieuwe baasje gaat lijken, of het nieuwe baasje op de hond....

Denk het laatste, maar vooralsnog lijkt het nieuwe baasje zich nog te vergissen tussen andermans mand en andermans drankenkabinet....

Eeeeh, code 0000 is voor de azijn. Typisch, dat jij die kent.

Brutus, je maakt een denkfout...........eeeuh sorry, je maakt een fout.

De Bergslijterij is met gemeenschapsgelden ingericht en wordt beheerd door de Bergslijter. Dat de drankvoorraad voor 99 % is besteld door MBFB-Beveiliging en ook in die richting verdwijnt (een soort zwart gat dus) wil nog niet zeggen, dat die het kan beschouwen als zijn drankenkabinet. Hij kan het zelfs niet eens als zijn drank beschouwen zolang het niet is betaald. Als ik de declaratiebonnetjes zo bekijk vindt dit betalen plaats uit z'n onkostenvergoeding. Daarop staat altijd als grootste post vermeld "representatiekosten". Voor wie verwachtte, dat een beveiliger altijd zo onopvallend mogelijk en discreet mogelijk z'n werkzaamheden verricht, zal nu teleurgesteld zijn. Die verhalen over patrouilleren met de commando-Fennek zullen mogelijk ook waar zijn, maar de werkzaamheden hier op de Berg bestaan uit het voornamelijk met Burpmans en overige onverlaten oh-en aan Tafel 4.

Ik heb uit welingelichte bron vernomen, dat de code onder Deesel's staart staat getatoeëerd. Iets met een 0 zou dus wel kunnen kloppen.

Nu ben ik in verwarring.... Is puf de bergbeveiliging? Want ik meende dat we het over Puf hadden, wiens hond in andermans mand kruipt, en puf in andermans drankenkabinet.
Want als het drankenkabinet met gemeenschapsgeld gefinancierd wordt (wat overigens ook uiterst bedenkelijk is, ik voorzie weer een schandaal waar PowNed van zou smullen), is het dus óók niet Puf zijn drankenkabinet, en duikt hij, beheerder of niet, dus wel in voornoemd cabinet wat niet van hem, en dus "andermans" is....

Ik heb uit welingelichte bron vernomen, dat de code onder Deesel's staart staat getatoeëerd. Iets met een 0 zou dus wel kunnen kloppen.

Euh... da's niet getatoueerd hoor.... maar wel opvallend dat ie er vier heeft.... Ik vraag me af wie die welingelichte bron is, en waarom die het nodig vond onder Deesels staart te kijken????

Laatst bewerkt:
Moet je dat nu nog vragen????

De lunch was heerlijk.... verder vandaag niet zo druk maar eergisteren moest ik wel twee blaadjes van de kalender scheuren....

Wat is er mis met een goed geplaatste Oh? En zeker aan tafel 4 waar we regelmatig de gang van zaken op en rond de Berg bespreken, al dan niet onder het genot van een drankje.

Yep ik val graag in een drankenkabinet, simpele kast of plank ook goed, eigenaar boeit niet, als deze maar niet lastig wordt en mee helpt. De code onthouden heb ik opgelost door het te koppelen aan iets visueels en nee het zijn niet de maten van HH in een bepaalde volgorde. Ben er ook achter wat het gebonk bij de deur is, Deesel kan last hebben van wat hoofdpijn.... Erg hardleers, lijkt op zijn baasje denk ik. Vond wel een berg peuken bij de deur, tja Roel zo makkelijk is de code nu ook weer niet, last van stress? Voorraad van deze week heb je vorige week al opgemaakt.

Nou Puf, dat gebonk is te verklaren, hoor. Ik vraag me allang niet meer af hoe 't ie het doet, maar Deesel is zojuist weer teruggekomen met een fles met als inhoud een ijs- en ijskoud drankje.

kattenluikje.jpg

Laatst bewerkt:
Dat is simpel, die heb ik buiten klaar gezet, werd gek van dat gebonk, bonnetje is ook onderweg.

Blijkbaar een opening voor een sollicitatiegesprek.

Onze vaarvijver kan weliswaar best wel eens een beetje worden uitgediept, maar ik ben bang, dat-ie dan steeds in ons vaarwater zit.Vanavond eens over beraadslagen aan Tafel 4?

Lijkt me dat hij met dat soort klusjes altijd in iemands vaarwater zit, zonder dat eigenlijk ook maar dat terzijde...

Vanavond tafel 4 goed idee, kunnen we gelijk naar het bonnetje van Burpmans kijken. De gebruikelijke borrel weer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back