Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik(ke) wel Wookie Bagger heeft een verhuisdoos als zender-in-disguise.
Deze niet.
Hoewel de haardos vrijwel hetzelfde is, maar dat terzijde natuurlijk.
Net de film gezien (errug goed), kan melden dat er qua geluid ook overeenkomsten zijn, beide ondertiteling nodig.
Dat zal me een zooitje bij elkaar zijn. "Waar het hart van vol is loopt de Hardeschijf van over".Jan is weer eens de inhoud van zijn harde schijf aan het uploaden zie ik...
Ik zal de tijdelijk plaatsvervangend interim beheerder van de Berg op de hoogte stellen, kleine moeite
Eeeuh Roel, hoe zit dat? Zijn de dames van de MBFB-beveiliging opeens stormtroopers geworden?
Uhhh verzoek uit het buitenbergse...
Bij deze, of we een omschrijving voor "emmeraar" van het forum kunnen maken, soort wisseltrofee gedoe.
Ik ben nog niet weg, hoor. Maarre, ik laat het graag over aan de tijdelijk plaatsvervangend MBFB-interim-beheerder om een juiste omschrijving te maken. Zelf kwam ik deze tegen, die me heel erg aan iemand doet denken:
Emmeraar: eindeloze monologen die maar niet tot een afronding komen.
Een keer variëren van buitenlands uitrusthuisje kan ook een optie zijn.Verrmoedelijk
wordt het een zomervakantie, want alleen in Mellau/Damüls, dat hier vandaan een half uurtje rijden is, zijn er nog 17 van de 26 liften open. Uiteraard gaan we daar nog wel naar toe, maar dat komt nog.