De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
jij denkt zeker dat ik achterlijk ben?
Ik regel niks, niets, nada.

Goede vrienden worden natuurlijk wel uitgenodigd maar dat is enkel op basis van een besloten bijeenkomst.

En daaropvolgend ook "dan gaan we dat regelen!"?
Pas op hoor... voor je het weet sta je voor het gerecht....

Dat is geen ramp, ontoerekeningsvatbaar, hooguit TBS en daar worden ze wel gek van hem en trappen hem naar de Hell.

Dat is nog altijd beter dan Amstel malt wat er goed in ging.
Ik betwijfel of het toilet dichterbij moet met Jup*ler. Hoewel dat Rijnwater, lijkt qua kleur verdacht veel op Jup*ler en Amstel malt.

Pffff als je dat aftreksel waar Roel zo dol op is niet te sterk maakt en laat afkoelen is dat voor Jan ook goed, die merkt het verschil toch niet, zal wel genetisch zijn.

Heb ik vandaag z'n ringstaartmaki ding in mijn handen, kom ik toch een rare functie tegen:
image.jpeg

Ik vraag me af wat voor apparaat wordt aangestuurd? Of dat deze term inhoud dat de wederhelft ietsjes gas terug moet nemen.....

Oh help... Nu gaat Brutus los.
Let op, dit wordt een eindeloos verhaal met allerlei zaken betreffende slagroomkloppers met hoogmoedswaanzin...

Gezien de term en daarbij slagroom wordt het me al weer te visueel allemaal. Het woord kruisstick is nu ook al verkeerd.

Je moet werkelijk iets doen aan je lessen Engels.
Nog los daarvan; al eens een therapie voor relaties overwogen?

Je denkt te veel als een Bonobo, wat "k" hier, wat "c" daar en overal stront.
Ik zou je graag willen helpen, maar ik heb eigenlijk niets met Bonobo's.

Het woord kruisstick is nu ook al verkeerd.

Dat was altijd al een verkeerd woord, hoor.

Het is KNUPPEL, waarbij ik dan deze keer jou niet bedoel, maar dat ding dat je in je hand hebt. De vunzen onder de visueel ingestelden zullen hiermee wel weer moeite hebben, maar dat is n.m.p.

Je mag het een stuurknuppel noemen of - als je op de constructie afgaat - een kruisknuppel of een open knuppel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back