Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ach gut, Henri is alles en iedereen, de trol van het forum.Ik mis Henri in het lijstje.
tijd voor specsavers !zo te zien weer weg
Ga gerust je gang, het is een vrij land.Mag ik overigens
Ik wel. In ieder geval in het zeldzame geval, dat ik op de bestuurdersstoel van onze auto zit.Ik wil helemaal niet weten wat ik zie, 9 van de 10 keer is het visueel niet om aan te zien.
Maargoed, als je alles dubbel ziet is het al gauw meer.
Ik wil helemaal niet weten wat ik zie, 9 van de 10 keer is het visueel niet om aan te zien.
Is het, als je alles dubbel ziet, 18 van de 10 keer niet om aan te zien?
en dat moeten wij, gezien jouw drankgebruik, geloven? Heb je dan maar één oog of zo?Ik zie nooit dubbel, één keer is vaak erg genoeg.
En zie hier waarom het loont te trainen om niet dubbel te zien..... Hawkeye Jan heeft het nu dus wel haarscherp voor ogen TLB.Het bruine oog zeker
Nee als 10 keer wat ziet waarvan 9 keer minder aantrekkelijk is als je het dubbel ziet toch 18 van de 10 keer, met die bril op wellicht 36 van de 10 keer, moet er niet aan denken. Ik heb het voorval slechts half gezien en dat was meer dan genoeg. Voordeel van een borrel is dat ik 20 keer moet kijken en het nog niet zie, heerlijk, dat ik op een MBFBMCPBBQ dan nog wel Burpmans hoor brabbelen heb ik nog niks op gevonden, dat schijnt drank dan weer niet goed te maken.Zucht... Nee Bert. 18 van de 20 keer.
Dus als je bovenstaande regel leest met zo'n bril op 36 van de 40 keer.
dan nog wel Burpmans hoor brabbelen heb ik nog niks op gevonden, dat schijnt drank dan weer niet goed te maken.