Als ik zo af en toe surf in modelbouwforum zoek ik naar voor mij interessante onderwerpen en natuurlijk kom ik dan ook af en toe in dit draadje.
Allereerst, beste Cees, surf je OP Internet of OP Het Modelbouwforum.
Voor jou interessante onderwerpen zullen, gezien jouw verregaande staat van zelf-educatie, waarschijnlijk zeer zeldzaam zijn. Kortom: zonde van je tijd.
Orion/Taurus Flyer zei:
Ik heb gezien dat dit een tweede aflevering is en al ruim vijf jaar loopt met nu 7475 posten. Hoe lang heeft de eerste aflevering geduurd?
Dat heb je dan
niet goed gezien. En als je dat wilt weten,had je eerder lid moeten worden of moet je je nu ernstig gaan verdiepen in het fenomeen "tijdreizen".
Orion/Taurus Flyer zei:
Ik lees dat over het algemeen een klein aantal forummers erin post en vraag me dan telkens af wat de reden kan zijn...... Ik lees bijvoorbeeld dat een aantal van jullie een vrij geïsoleerde maatschappelijke bestaan hebben zoals Corrien en Puffin en misschien ook de anderen.
Ik zou zeggen: verdiep je eens beter de sociale contacten van de Bergbewoners.
Je hebt je huiswerk duidelijk niet gedaan, blijkt uit de laatste zin.
Taurus/Orion Flyer zei:
Het is in ieder geval zo dat ikzelf nooit 5 jaar achter elkaar op deze manier zou kunnen ‘chatten’ zonder dat er eigenlijk een werkelijk reden is, anders dan louter tijdverdrijf zoals ik bij jullie zie.
Beste Cees, gelukkig heeft iedereen andere hobby's. De één zit hartstochtelijk een hele nacht aan de waterkant met een hengel in de hand geen vis te vangen, de ander gaat helemaal los op de tribunes van een voetbalveld, een derde probeert tonen te ontlokken aan een enigszins buitenissig muziekinstrument en weer anderen scheppen er genoegen in om, naast een gezamelijke hobby elkaar tot het bot toe digitaal af te pl*ssen. Om vervolgens, onder het genot van een paar stukken aangebrand vlees en flessen geestrijk vocht dat in levende lijve nog een keertje dunnetjes over te doen.
Dat jij daar niet toe in staat bent: ik neem het je niet kwalijk. Voor mezelf sprekend: Ik ben er blij mee. Hoe de andere Bergbewoners er over denken mogen ze (als ze daar behoefte aan hebben, wat ik betwijfel) zelf ventileren.
Jij hebt andere kwaliteiten, dat heb je onder je vorige forumnaam luid en duidelijk gedemonstreerd.