De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
thinking.gif
His Puffines behoorde nog niet tot de mogelijke verdachten.

Zeker zaak om die optie, zo mogelijk, uit te sluiten.
Van de week maar eens even langs gaan om wat lastige vragen te stellen.
Ik er van uit dat hij een sluitend alibi heeft, maar toch.

nog een biertje?

Och jochie.
Ik ga er van uit...

Ben je weer blij? Mooi. Ga dan maar fijn buiten spelen.

Op de lagere school hebben ze mij ooit eens verteld dat een zin met een hoofdletter hoorde te beginnen, maar we hebben natuurlijk niet op dezelfde lagere school gezeten.

.... aangezien His Puffness vanzelfsprekend van de partij zal zijn .....
Ik heb er mijn bedenkingen over of dat "vanzelfsprekend van de partij zal zijn" wederzijds is, maar de tijd zal het leren. :D Puff?!
bomb.gif

Laatst bewerkt:
Ssssst!
Puf is op de SM-toer gegaan. Zit momenteel in 1:35 een dubbeltoren met twee 12,7mm Dshk-mitrailleurs in elkaar te meubelen op z'n draai- en freesbank. Die toren komt op z'n "varende sigaar uit eigen doos". Maximale concentratie vereist, want 2 van die dingen in elkaar prutsen is geen sinecure. "Tag" hem dus niet, want dan gaat z'n mobiel weer herrie maken, is hij van de leg en gaat onmiddellijk weer iets typen wat start met de kreet: "Mode pissig on". 1 x per 375 bladzijden is wel genoeg.
Dus: tot 03-08-2016, 04:30 radiostilte richting Puf. (Iets met ritme of zo)

En by the way:
geen "sigaar in eigen doos"; da's heel iets anders en speelde zich af in het Witte Huis, niet in een (ooit) witte Ger.
Maar dat, zoals gewoonlijk, slechts als achtergrond-info en dus terzijde.

Ah ja zo dus...
Niet dat mijn ritme rustiger gaat worden van die SM-toer van Puff.
Maar bedankt.
Ik neem aan dat ik zelf voor mijn beveiliging zorg moet dragen?
Wellicht maar beter ook.

...Niet dat mijn ritme rustiger gaat worden van die SM-toer van Puff.
Heb je daar dan behoefte aan? Jij hebt toch net als de andere regelmatige Bergbezoekers een algoritme?

Erwin Lokhorst zei:
Ik neem aan dat ik zelf voor mijn beveiliging zorg moet dragen?
Nou, tegen een redelijk tarief kan ik dat wel doen...
Wat dacht je van 150 euro per uur ex BTW?
Krijg je er nog een harinkje bij ook, als je dat wilt.

"sigaar in eigen doos"; da's heel iets anders en speelde zich af in het Witte Huis

Ik denk dat zich dat ook dáár niet afspeelde.... tenminste, volgens mij was die sigaar niet van monica zelf, alternatief scenario was de doos van Monica ook geen persoonlijk eigendom van Bill....

Waarbij ik er eigenlijk ook wel twijfels over had of het wel een sigaar was....

Sssst er is zojuist een onderdeeltje uit de pincet ontsnapt en ben de vloer aan het uitkammen, nog minstens 80cm2 te gaan....

Zag ik hier wat raars overvliegen? Kan het wat rustiger allemaal, radiostilte? Stelletje mastodonten.... Waar the f*ck zit die Burpmans eigenlijk, valt er wat op te ruimen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back