De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ahh Burpmans is weer evenpangs komen zwaaien, hoe is het met het "herstel" bootje?
Of beter de "low and slow" Masterclass?

Uitdaging om dat stiekem te doen.
Normaal hoor je hem van verre aankomen en dat blijft dan ook nog nonstop praten.

Omdat Harm anders gewoon martin de schuld gegeven zou hebben als ie er van wist....

Omdat Harm anders gewoon martin de schuld gegeven zou hebben als ie er van wist....

De schuld geef je omdat iemand het nog niet had.
Als Martin het gedaan zou hebben (en Harm dat zou weten) is het zinloos om te geven.

En dan laten we de kwestie "of Burp nu wel of niet terecht de ontmoediger aan Baggeraar zou hebben gegeven" nog maar even buiten beschouwing.

Enkele figuren hier zijn van mening dat Burp druk is.

Ik heb zo mijn twijfels.
Zo wel over het "gegeven" dat Burp druk zou zijn (een enkele keer "aanwezig", dat dan weer wel), als over enkele figuren hier.

Maar:
twijfel tegel.jpg

Laatst bewerkt:
Wablief?
Je weet dat je teleurgesteld gaat zijn, stelt dat wat uit (knap als je dat kunt). En noemt dat hoop?

Ik wil er wel in mee gaan dat hoop iets is "wat je graag wilt", maar zelf geen concrete mogelijkheden ziet om die waar te maken.
Tja.... Je moet verder. De tijd verstrijkt. Je staat voor een keuze. Je twijfelt vanwege onvoldoende inzicht/controle.
Met een beetje geluk heb je dan hoop. Maakt voor de uitkomst niet uit, maar je voelt je tot die tijd beter bij.

Zelfs in Hell hebben we hoop. Meer dan ons lief is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back