De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pas op met zulke opmerkingen Your Puffness! Straks kan 't ie je wel schieten en dan deze keer niet uit z'n slof.

Mmmmwaaa dan hebben tenminste weer wat actie op de Berg, vroeger maakte die nog ventilatie gaten in de meterkast van 9mm.

Er is niks mis met wat olie op het vuur gooien...
(Heb wel zandzakken besteld voor de 17e)

Niet juist geschreven, maar hij bedoeld geen collega (wie zou dat ooit willen) en geen concurrentie, sorry, afdalen tot dat niveau lukt me niet, maar dat terzijde

Er is niks mis met wat olie op het vuur gooien...
(Heb wel zandzakken besteld voor de 17e)

Ho, wacht even. Op 17 september wordt het toch alleen Gerschrobben en dan BBQ-en? Toch niet eerst ook nog even een loopgravenoorlog uitvechten? Als dat zo is kom ik wel wat later.

Ho, wacht even. Op 17 september wordt het toch alleen Gerschrobben en dan BBQ-en? Toch niet eerst ook nog even een loopgravenoorlog uitvechten? Als dat zo is kom ik wel wat later.
Maak je geen zorgen, de munitie is natte sponzen en naar mate het bier vordert hoef je niet meer zo te bewegen om niet geraakt te worden.

Ja, Jan moet wel op tijd zijn, anders gaan we op elkaar gooien en dat is niet de bedoeling.

Maak je geen zorgen, de munitie is natte sponzen en naar mate het bier vordert hoef je niet meer zo te bewegen om niet geraakt te worden.
Dus het wordt zoiets:

spongebobs.jpg

Is er wel genoeg bier aanwezig en te nuttigen voor de passieve mee kijkers?
Dat met sponzen/water en fysieke inspanning is nu net niet mijn dingetje.

Passieve mee kijkers kunnen (voor eigen risico) een plaatsje zoeken op de dijk of (tegen betaling) reserveren op de camping.
Dranken en spijs mogen (mits zelf mee gebracht) vrij worden genuttigd of tegen ruime vergoeding worden aangeschaft, zo lang de voorraad dat toelaat (lees: we hebben er dan zelf geen trek meer in).

Je kunt er ook al vast aan gaan werken om er wel je "dingetje" van te gaan maken.
Heel zo'n slecht idee nog niet. Al zeg ik het zelf.'

Dit gaat visueel niet de goede kant op, maar "hard" vindt ik ook niks brrrrrrr

Dat heeft zo langzamerhand bij jou niks meer met visueel ingesteld zijn te maken, maar alles met sexueel gefrustreerd zijn...

En tegen de tijd dat jij last krijgt van het beeld van zachte of harde sponzen, dan moet het wel bar en boos zijn....

Nou, gefrustreerd is niet het goede woord voor wat hier allemaal met slechts weinig moeite visueel wordt, onpasselijk (teiltje) is een betere omschrijving.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back