De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jaja, natuurlijk. Na het werk een biertje drinken. Maar als dat bekend wordt kan die info in verkeerde handen vallen:

Voor je het weet zit je ook notities bij te houden m.b.t. vrouwspersonen waar ik mee om ga. En ik zit er helemaal niet op te wachten dat die info in verkeerde handen valt...

En die 'verkeerde handen' zijn dan zeker van mevrouw Puller?

Wist je dat dan niet ?
Bij ons is dat een (goede) gewoonte.
Peukie erbij mag ook hoor !
Een wandeling is meestal lastig bij de andere sekse, geen idee waarom.

.... (na werktijd, uiteraard) een biertje kunt gaan drinken?
Iedereen kent zijn verantwoording bij het bedrijf waar ik merendeel van de week vertoef.
Wij hebben in de kantine een bar met bierpomp.
Als klanten en of vertegenwoordigers langs komen graag een potje bier willen, dan kan dat .
Het is dan natuurlijk wel zo fatsoenlijk om gelijk even een potje bier mee te drinken.

Werken is voor velen een noodzakelijk kwaad om de hobby te financieren, laten we het dan ook leuk houden.

Laatst bewerkt:
Om al dat geleuter een eind te maken: als M. Puller op 17 september nu eens een keertje geen biertje gaat drinken met iemand van het andere geslacht kan 't ie gewoon meedoen met het Gerschrobben. Desgewenst kan die info dan in goede handen terechtkomen.

Hij kan ook het andere geslacht meenemen, catering? Schrobben? Etc..... Etc....

Nou, nou. Wat een stereotype gedachtengang weer. Als dat de status quo is in de ger en omstreken, snap ik wel waarom je een stelletje kerels moet lokken met bier en braadworst, om te komen helpen met schoonmaken

Nou, nou. Wat een stereotype gedachtengang weer. Als dat de status quo is in de ger en omstreken, snap ik wel waarom je een stelletje kerels moet lokken met bier en braadworst, om te komen helpen met schoonmaken
Zeg briljantje, al zou ik chocola en wijn aanbieden, hoeveel dames van het forum zouden dan komen?......

Ik heb wel een roze fennek vanavond langs de Berg zien rijden, niet eens ff een biertje doen.

Zeker weten dat het een Fennek was?

Pink-Tank-Les-Chatfield-httpswww.flickr.comphotoselsie.jpg

Als Max, Burpmans zou kunnen horen denk ik dat ie wel sneller zou zijn, des te eerder is ie er vanaf. Een moedwillige crash is nog veel effectiever, maar dat terzijde

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back