De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die heb ik gezien op FB, nog kleiner verhikel, dat gaat niet helpen maar dat terzijde...

Ik heb al niets met het verwekken van enig nageslacht, maar als "het" al zou moeten, waarom in enig uitermate oncomfortabel automobiel?

Als het "thuis'" niet kan, zoek een (Hotel)kamer, zet ergens een tentje op (nee niet gelijk een Ger), of gewoon een romantisch pannetje in de duinen.

Het wordt me weer te visueel, nageslacht van Erwin brrrrrrr soort laro's die nog meer pruttelen jgggg.....

Overigens is duinzand zeer geschikt als schuurmiddel, zie daar niet echt het plezier van in, maar doe wat je niet laten kan...

Laatst bewerkt:
Overigens is duinzand zeer geschikt als schuurmiddel, zie daar niet echt het plezier van in, maar doe wat je niet laten kan...

Rivierzand is beter geschikt als schuurmiddel.
Duinzand heeft over het algemeen rondere korrels. In de loop der tijd afgesleten door het constant in het zeewater heen en weer liggen rollen.
Rivierzand is relatief jong. Is dus scherper, omdat het nog niet de tijd heeft gehad om te rond te slijten.
Nu is "tijd" weliswaar een relatief begrip, maar het is een verschil of je 100 jaar geleden als zandkorrel van een gletcher bent gedonderd en nu ergens in de Rijn ligt te dobberen, of 100.000 jaar ergens voor de kust in de branding heen en weer ligt te rollen en op enig moment aan land wordt gespoeld.

Daarom wordt rivierzand ook gebruikt voor zandsculpturen.
Duinzand is daar minder geschikt voor.

Dus... Als je ergens in de vrije natuur nageslacht wilt gaan verwekken (of je wilt dat gaan oefenen) doe dat niet op een afgelegen rivierstrandje.

Ik zal het doorgeven. Kijk, dat Erwin geen mini-klusseniertjes wil moet hij weten, maar ik wil wel graag kleinkinderen, maar dan moeten ze niet bij voorbaat met korrel 240 zijn gladgeschuurd.

Rustig.... een snor in een duinpannetje op oefening is een fijn plaatje.... over teiltjes gesproken.....

Sommige dingen moet je niet aanmoedigen, soms werkt het ook niet, dat denken zal nog wel een wintertje duren bijvoorbeeld.

Er bestaan cursussen voor "hoe lees ik een zin op de manier, zoals de massa wil dat er gelezen moet worden".
Een uitdagende mogelijkheid voor de Zielknijper.

Er bestaan cursussen voor "hoe lees ik een zin op de manier, zoals de massa wil dat er gelezen moet worden".
Een uitdagende mogelijkheid voor de Zielknijper.

Je weet wat een zielenknijper verdient per uur?
De massa kan wel lezen maar niet begrijpen ongeacht hoe je het op schrijft, pleur op is al moeilijk en maar twee woordjes. (Gaat ff niet om het betreffende onderwerp). De mens is een kudde dier, de toevallige sukkel voorop moet je in therapie sturen, maar dat is hopeloos en vooral terzijde.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back