De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb wel eens ergens gelezen dat castrol- of recinus-olie erg effectief was
Je moet er van houden natuurlijk.

Een infuus met ricinus? Is dat geen overkill?

Natuurlijk niet. Da's de meest effectieve methode. Geringe hoeveelheid, mits juist geplaatst. Je kunt iemand helemaal volgooien met ricinus, maar dat heeft wat nadelen.

1) het geeft troep, op de gebruiker, maar ook op degene die het toe moet dienen
2) je moet er relatief veel van gebruiken voordat het gaat werken, dus duur
3) je kunt het beter gebruiken om (model) brandstofmotoren mee te smeren (Is Bert het natuurlijk mee eens, mits het niet teveel op een vliegtuig spettert, want dan krijg je weer oeverloze discussies)

En de andere kant: er zijn lieden die volgens mij elke dag bij het ontbijt een infuus met azijn tot zich nemen. Intraveneus of via een absoluut willekeurige lichaamsopening ik weet het niet, maar sjongejongejonge, het komt er volgens mij puur weer uit.
(Zo, dit even voor de beeldvorming, maar dat zal wel duidelijk zijn voor een ieder.)

Daarom heeft ricinus voor mij een lichte voorkeur. Op anderen, welteverstaan.

Wat jij onschuldig noemt.
Wat freubellen met een enkele boontjes en een paraplu (niks geen super duper infuus nodig).
Werkt feilloos.

Je zou het de ultieme ontmoediger kunnen noemen, maar dat natuurlijk geheel ter zijde.

Nou op drie benen sta je toch een stuk stabieler. Dat is tenminste zo bij het omhoog skiën tegen steile berghellingen.

Waar jij nog een vierde been verborgen hebt zou ik wel eens willen weten.

Omhoog skiën? Dan ben je ver heen, maar dat terzijde. Dat sommige op vier ledematen bewegen is een terugval op minder geëvolueerde genen.... ja erfelijk!, Uiterlijke kenmerken zijn meestal puur toeval.

Die Obstlers worden natuurlijk niet tijdens het skiën naar binnen gegoten. Allereerst is het daarbij nogal onhandig om een glaasje in je hand te houden en vervolgens is het na een paar bochten de vraag of er nog wat naar binnen te gieten valt. Vervolgens is de tijd, dat ik zo veel snelheid wist te ontwikkelen, dat ik een 'Steilhang' leuk vond om tegenop te roetsjen al vele jaren geleden. Tenslotte kun je op mijn leeftijd sowieso niet al te veel vertrouwen op dat derde beentje.

Roetsjen is net zo iets als wat Hamilton deed in de strijd met onze Max in Japan.
Dat derde beentje was meer ontworpen voor de après-ski

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back