De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Don't eat yellow snow.......

Què?

Ik weet niet wat voor ideeën jij hebt over de wintersport, maar je eet dan natuurlijk never-nie sneeuw, ongeacht de kleur. Voor tussen de middag kan ik je Speck und Ei aanbevelen. Da's jammie. Tja, en 's avonds gourmet, Indisch (met zakkies kruiden uit een Nederlandse toko) of je gaat uit eten.

Gelukkig rij ik niet in zo'n P.C. Hooft-trekker als een XC-90.
Ik bedoel: als je daarmee dit soort stomme dingen als in dat filmpje uithaalt, ben je niet goed bij je hoofd (of Hooft, of je in 020 woont).
Dan kun je beter naar de Domeinen gaan en een ouwe Laro kopen.

En in mijn voertuig past meer dan 2 kleine kratjes bier. Maar die komen er niet in, want ik drink alleen in de zomer bier, als het buiten warm is. Ter vochtaanvulling. Medicinaal dus. Wordt helaas niet vergoed door Univé.
Het goede nieuws is dat er wel heel wat flessen Jägermeister in de Volvo passen.
Niet dat dat gebeurt, (1 fles per 2 weken is genoeg) maar de gedachte er aan is geruststellend.

Een flesje slechts......
IMG_2058.JPG

Dat van die lijfspreuk klopt. Maar "ie" in die spreuk is toch echt een mannelijke vervoeging.

En als "ze" ijs- en ijskoud is, heb ik mijn belangstelling al verloren.
Iets met vergeefse moeite, zonde van de tijd en zo.

Het is zo wie zo een vergeefse moeite om een willekeurige berg bewoner/bezoekers iets bij te brengen aan intiligentie.
Kijk b.v. naar Duke Puff en mijzelf niet te vergeten. Dovemansoren en of het selectief gehoor.
Is van nature zo goed ontwikkeld dat het verschil tussen flauwekul en serieus. In alle gevallen wordt afgedaan als flauwekul.

Behalve in die gevallen dat het wel goed uit komt, dat dan weer wel!

In jouw geval meer een (on)gelukkige samenstelling van een paar nog werkende genen.....

Het is zo wie zo een vergeefse moeite om een willekeurige berg bewoner/bezoekers iets bij te brengen aan intiligentie.
Kijk b.v. naar Duke Puff en mijzelf niet te vergeten. Dovemansoren en of het selectief gehoor.
Is van nature zo goed ontwikkeld dat het verschil tussen flauwekul en serieus. In alle gevallen wordt afgedaan als flauwekul.

Behalve in die gevallen dat het wel goed uit komt, dat dan weer wel!

Klusje voor Harm...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back