Waar heb je dan in vredesnaam de rest vandaan?Ja mooi hè, mijn voorvaderen en mama's hebben mij toch nog iets goeds meegegeven.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Waar heb je dan in vredesnaam de rest vandaan?Ja mooi hè, mijn voorvaderen en mama's hebben mij toch nog iets goeds meegegeven.![]()
Gewoon zorgen voor goede voorouders, dan is de verdeelsleutel een stuk gunstiger dan wat jij hebt mogen ontvangen.Waar heb je dan in vredesnaam de rest vandaan?
Oh dus jij hebt de glazenbol.Ja zoiets verwachte ik al
Dat is hier niet zo moeilijk....Volgens mij doet His Puffness uitsluitend aan koffiedik kijken.
NEENee, Puff heeft thee.
Sommige lieden zeggen weliswaar dat ze aan de hand van theeblaadjes allerlei voorspellingen kunnen doen, maar of His Puffness die kunst machtig is...
Ik betwijfel het.
Nop, die heeft de immer afwezige Burpmans, dat er iets onbegrijpelijks uit Brabant komt is toch logisch...Oh dus jij hebt de glazenbol.
Maar wel van echte bonen natuurlijk.Volgens mij doet His Puffness uitsluitend aan koffiedik kijken.
Maar wel van echte bonen natuurlijk.
Volgens mij doet His Puffness uitsluitend aan koffiedik kijken.
Maar wel van echte bonen natuurlijk.
Bruine bonen?
Witte bonen? In tomatensaus?
Wat voor bonen? !
Maak je daar maar niet druk om, als het al gebeurt duurt het ongelooflijk lang.....Wat denk je zelf?
Laat maar.
Ik zal het anders brengen, want zoals er hier "gedacht" wordt. . . .
Rice and shine
Jongeman, luister nou eens gewoon naar de muziek van MBF-Bergradio Classic zonder er doorheen te wauwelen....