De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Plaats even een foto van een vleeskoe, dan weten wij waar wij omheen moeten.

Volgens de Telegraaf moorden die Amerikanen nu met hobby-drones dus duidelijkheid is wel gewenst.
Dat wil je echt niet..... als je ze tegenkomt weet je het vanzelf...

de Betuwe, waar de ger staat, is een streek die voornamelijk leeft van fruitteelt. Melkkoeien hebben ze niet zoveel.
In de bijlage tref je een pdf aan van de gemeente Buren waarin de ger staat.
Voor de locatie waar de ger staat en in de directe omgeving heeft een ambtenaar bepaald dat de geur daar maximaal 8 OUE/m² mag zijn.
Vlak in de buurt staan 2 bedrijven die in de categorie Intensieve veehouderij vallen.
Of dat nu koeien of knorrige en of tokkies zijn dat maakt niet zoveel uit, het ruikt.

Bijlagen

Plaats even een foto van een vleeskoe, dan weten wij waar wij omheen moeten.
Wil je alleen voor jezelf spreken/schrijven. dank u wel.

images.jpg

Dat zijn tokkies en daarnaast knorremansjes, best nog eindje weg en pal oost. Komt zelden de wind vandaan dus geen last.

In de bijlage tref je een pdf aan van de gemeente Buren waarin de ger staat.
Voor de locatie waar de ger staat en in de directe omgeving heeft een ambtenaar bepaald dat de geur daar maximaal 8 OUE/m² mag zijn.

Dus... Voor de ger en in de directe omgeving staat een ambtenaar?
Waar staat 'ie dan exact?
Over duidelijk zijn gesproken... Niet dus.

Dat wil ik ook wel exact weten, heb het niet zo op ambtenaren, een klein precisie bombardementje is dan wel handig. Die wentelwieken met dat kleine draaibare geschutje komen hier bijna dagelijks over, kleine moeite dan toch.....

De pdf van wat je allemaal in Brabant kan vinden was te groot voor hier en voornamelijk intensieve wietteelt, maar dat terzijde....

Dus... Voor de ger en in de directe omgeving staat een ambtenaar?
Waar staat 'ie dan exact?
Dat moet je mij niet vragen, ze komen altijd onaangekondigd langs.
Hoewel, Eucalypta op dr bezemsteel aan/langs/over (doorstrepen wat niet van toepassing is) komt. maar dit dan geheel ter zijde.

De pdf van wat je allemaal in Brabant kan vinden was te groot voor hier en voornamelijk intensieve wietteelt, maar dat terzijde....
Voor Brabant is een pdf in de maak van wat je er niet kunt vinden.
Tot op heden staat daar nog niets in, immers in Brabant is alles te vinden.

Zal ik een klein voorzetje doen over wat er in Noord-Brabant mis is:

Het is de provincie:

- waar de meeste moorden worden gepleegd
- waar de meeste verkeersongevallen plaatsvinden
- waar de meeste Brabanders wonen
- waar de meeste drugs worden geproduceerd

Welke van deze vier misstanden het ergst is laat ik aan de lezer over.

...
- waar de meeste moorden worden gepleegd
- waar de meeste verkeersongevallen plaatsvinden
- waar de meeste Brabanders wonen
- waar de meeste drugs worden geproduceerd

Welke van deze vier misstanden het ergst is laat ik aan de lezer over.

Da's niet zo moeilijk: het ergst is misstand 3. Dat is de oorzaak van alle ellende, inclusief de aanvulling die Puf gaf.
Dit ondanks datgene wat ene Guus M. ons wil doen geloven:

Nu we het toch over geloven hebben, het aantal vieze priestertjes gehalte zal ook wel redelijk hoog zijn in het zuiden.....

Als we de grens van de Nederland nu gewoon eens opschuiven tot boven de rivieren.
Voor die gasten beneden de rivieren maakt dat emotioneel geen enkel verschil.
Maar wie wil ze opnemen?
Onze zuiderburen zullen er vast ook niet op zitten te wachten, maar we kunnen het natuurlijk altijd eens vriendelijk aan ze vragen.

Laatst bewerkt:
Afgezien dat ik 30 meter te ver woon, geen echt een reële optie. België bestaat ook bij de gratie dat wij de ene helft niet willen en Frankrijk de andere helft niet. Blijft wel een aanlokkelijk idee dat wel. Maar waar geven we dan de Friezen aan weg?

Waarom zouden we de Friezen weggeven? Kijk, ze waren niet zo aardig tegen Bonifatius, maar daarna hebben we toch weinig last van ze gehad? Ook weinig gemak, maar je kunt niet alles hebben.
Daarnaast stuit dat op wat praktische problemen, zoals bijvoorbeeld de Afsluitdijk. Waar moeten we die dan naartoe laten lopen? En waar vandaan moet dan Roel's Berenburg komen? Zonder regelmatige inname van dat goedje wordt z'n humeur nog beroerder dan dat al is.
Enne, vergeet ook niet, dat Doutzen uit Friesland afkomstig is.

Pfff handelsverdragje sluiten en klaar....

En Doutzen heeft best wel twee sterke punten om klakkeloos een verblijfsvergunning hier te krijgen, zie geen probleem.

Die afsluitdijk, is dat niet iets met een kapotte brug iedere keer? Zijn we daar ook vanaf.

De veerdienst naar de wadden is wel een puntje....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back