De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verhips, sinds wanneer en waar hebben we hier op de Berg potten?

de_lesbische_gunsten_van_het_huwelijk_ronde_sticker-r467560c6d08e40dcb1a708f4ea2d2d20_v9waf_8byvr_324.jpg

Geen moeite met potjes, wel met homo`s die in het openbaar elkaar aflebberen.

Ieder zijn eigen mening,
Dat is een groot goed.

Echter hier wel abject (leve Brammetje), naar mijn overtuiging.
Ook een groot goed.

Laatst bewerkt:
Ik vindt "groot goed" een minder prettig visuel beeld in deze context.

Hebben we Niek al omgeruild?

Voor zover ik weet is Niek nog nergens aangehouden.

Omruilen....
Dat ruilen heeft iets "gelijkwaardigs".
Hoe had je bedacht het verschil in waarde te compenseren?
Ben je bereid met Niek mee te gaan?

Alsof hetero's die elkaar aflebberen terwijl jij daar op bezoek bent wel fatsoenlijk is.
Het tonen van een wederzijdse genegenheid kent vele voordelen voor elk levend mechanisme.
Helaas voor het apathisch individu, Lang leve de evolutie.

Voor zover ik weet is Niek nog nergens aangehouden.

Omruilen....
Dat ruilen heeft iets "gelijkwaardigs".
Hoe had je bedacht het verschil in waarde te compenseren?
Ben je bereid met Niek mee te gaan?

Dat is een punt waarvan ik uitging dat niemand dat zou opmerken, als we Jan meegeven zou dat schelen of ook niet?

Wel de kleine lettertjes aanpassen met garantie tot net Buiten de Berg dat is al spannend genoeg.

Achgut, kun je het niet alleen af? Volgens mij stelde Erwin voor om jou mee te sturen met Niek, dus ik heb zo maar het donkerbruine vermoeden, dat je hulp zoekt bij de verkeerde.

Voor alle stoelpoot-zagers heb ik overigens wel een idee wie ze kunnen ruilen voor Niek. Ze kunnen dan meteen op 'm stemmen om het beheer hier op de Berg over te nemen. Dat is per slot van rekening elders ook al gebeurd:

35882.jpg

Achgut, kun je het niet alleen af? Volgens mij stelde Erwin voor om jou mee te sturen met Niek, dus ik heb zo maar het donkerbruine vermoeden, dat je hulp zoekt bij de verkeerde.

Voor alle stoelpoot-zagers heb ik overigens wel een idee wie ze kunnen ruilen voor Niek. Ze kunnen dan meteen op 'm stemmen om het beheer hier op de Berg over te nemen. Dat is per slot van rekening elders ook al gebeurd:

35882.jpg

Ja maar.....ja maar..... we hebben min of meer al dat soort beheer, uhh ik bedoel veel slechter kan toch niet worden..... bovendien worden we vast gehacked als het op verkiezingen aankomt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back