Ja maar.....ja maar..... we hebben min of meer al dat soort beheer
Je kunt nu wel aan komen zetten met een zogenaamd alternatief feit, maar daar trappen wij natuurlijk niet in. Tenminste, ik ga er van uit, dat de anderen wel beter weten. Toch?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja maar.....ja maar..... we hebben min of meer al dat soort beheer
Zou kunnen..... vrees van niet.....Je kunt nu wel aan komen zetten met een zogenaamd alternatief feit, maar daar trappen wij natuurlijk niet in. Tenminste, ik ga er van uit, dat de anderen wel beter weten. Toch?
Nep-nieuws?Ik houd wel van alternatieve feiten, ik ben er alleen niet zo goed in.![]()
Nee, dat zou beteken dat ze beseffen dat het niet klopt, maar dat kunnen ze niet, dus liegen ze niet......maar ja daar moet je over nadenkenNee, "politiek correct" woord voor leugens.
Alleen denken om er er mee te gaan stoppen is niet voldoende.k denk dat ik daar ook maar mee stop.
Nee het zijn vooraf afgesproken afspraken met de fiscus.Uhhh "mogen"??? Ze komen er mee weg dat is wat anders....
Heb je nou je zin?"......bla bla bla.......
Chronisch probleem.Diegene die wordt beticht van kortaf zijn, heeft doorgaans geen zin in geleuter aan zijn hoofd op dat moment.
Zie hier... Nee dus.Puf heeft dit al dagen dus gaat de medemens zich afvragen of er wellicht iets loos is.
Nee.Is de drankvooraad op ?
Ja en?Je komt nog al wat geprikkeld over.
Nogal.Ben je het gezeik zat?
Ok. Ik neem ook wel verlof op.
Tot 2018.