De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
[;)] Als iemand weg wil schijnt het tegenwoordig gebruikelijk te zijn om dan te roepen "pleur op" of "rot op". Dat schijnt in overeenstemming te zijn met normen en waarden, maar daarover heb ik wat andere gedachten (dit uiteraard terzijde). In dit bijzondere geval zou dan ook nog geroepen kunnen worden "go to Hell", maar dat doet-ie natuurlijk maar al te graag [/;)].

Enniewee, als het gaat om verlof opnemen: dat gebeurt niet. Als zelfbenoemde minister van binnen- en buitenBergse zaken is er momenteel veel te veel te doen inzake de buitenBergse betrekkingen. Na "The Netherlands second" is het tijd om te gaan streven naar "MBF-Mountain third". Dus je verlofaanvrage is tot nader order opgeschort, er is werk aan de winkel.

Tussen oplossing, we sturen hem naar DJT om dat te regelen, hij weg, wij rust en DJT wordt krankzinnig, voor zover dat nog erger kan.

Ohhh Jan, wil jij eens kijken of we hier ooit regels hebben gemaakt voor vervroegt pensioen? Ik heb sterk de indruk dat de beveiliging vindt dat het wel tijd is, dachueffenie!

Ja, Puff schreef "nogal", dus waarom ga je dan door Bagger? Nounou nou?

Overigens is 'drankvooraad', 'tussen oplossing' en 'vervroegt pensioen' ook fout, dus wees dan ook consequent.

Overigens is 'drankvooraad', 'tussen oplossing' en 'vervroegt pensioen' ook fout, dus wees dan ook consequent.

Briljant....één klein detail het is andersom: men verplichte mij vervroegt pensioen daarom als tussen oplossing een drankvoorraad aangelegd.

Het is dus goed en niet fout, maar dat terzijde...

JAaaaaaaa goedfout kan ook maar zullie begonnen...

En je schreef "nogal" en nu ga je zelf enorm zitten/staan/liggen* z.....

*Doorhalen in welke positie je niet verkeerde toen je bovenstaande typte, tenzij ze alle drie van toepassing zijn. In dat geval eerst even douchen en je dan verschonen.

En je schreef "nogal" en nu ga je zelf enorm zitten/staan/liggen* z.....

*Doorhalen in welke positie je niet verkeerde toen je bovenstaande typte, tenzij ze alle drie van toepassing zijn. In dat geval eerst even douchen en je dan verschonen.

Tadaaaa: zullie begonnen zei ik toch.....

Ja, en?

Ohhh Jan, wil jij eens kijken of we hier ooit regels hebben gemaakt voor vervroegt pensioen? Ik heb sterk de indruk dat de beveiliging vindt dat het wel tijd is, dachueffenie!

Ik heb zojuist het contract even opgediept uit de kluis in mijn kantoor (Wok-Inn, eerste verdieping, voorzijde) en daarin lees ik "Benoeming voor het Leven"............dus...........need I say more?

Ohhh voor dat je begint, ik ben zelf benoemd hé, heb contract met mezelf dus.......

Functioneerings gesprek, deze week nog!

Daar begin ik voorlopig even niet aan. Dan begint-ie meteen met de woorden "een functioneringsgesprek werkt naar twee kanten" en dan kan ik vervolgens een paar uur blabla aan zitten horen, met name over de nieuwe bewakingshond Prisca.

Ohhh voor dat je begint, ik ben zelf benoemd hé, heb contract met mezelf dus.......

DAGGUTNIE(T)!!! Jij bent door het MBFB-management benoemd tot MBF-Stoker 3e klas (inmiddels 4e klas, de reden weet ik niet uit het hoofd), waarna we met middelen van de MBFB-Community een slijterij voor je hebben ingericht.

Als ik daarbij de contracten tevoorschijn haal uit de kluis op mijn kantoor (Wok-Inn, 1e verdieping, voorzijde), dan staat daar in het arbeidscontract: "naar bevinding van het management te verlengen voor de duur van steeds 1 jaar" en in het huurcontract: "duur 3 mnd, steeds stilzwijgend te verlengen als er geen betalingsachterstanden ontstaan; betalingen van de huur uitsluitend in contanten of spiritualia aan de MBFB-Beheerder of bij afwezigheid aan diens vervanger". In een daaraan gehechte appendix staat: in een interim periode wordt de huur geïnd door de MBFB-Interimbeheerder.

Functioneerings gesprek, deze week nog!

Het feit dat je het woord "functioneringsgesprek" nog steeds niet kan spellen, geeft al te kennen dat er linksom of rechtsom wat van je functioneren te vinden is. Dat alleen al is functioneringsgesprekwaardig, ware het niet dat er, behalve het consumeren van je eigen voorraad, weinig te bespreken is.

Functioneringsgesprekken worden toch doorgaans aangekondigd door het management ? of mis ik iets ?

Missen is emotie. Emoties kun je uitschakelen.

Betalings achterstanden??? Mmmm interessant, als ik het even de pof lijst optel heb ik al voor 6 jaar huur betaald, maar dat terzijde...

En mijn spelling is wat de autocorrector wil, waarschijnlijk net als TomTom door een vrouw bedacht, niet mee in discussie gaan dus.

En Jan je moet niet zeuren, ja met de beveiliging duurt een fuctioneringsgesprek lang, stel je voor met Burpmans? Ook nodig lijkt me, maar dat terzijde..... met Niek ben je zo klaar, dus laat dat maar zitten.....

[QUOTE="Erwin Lokhorst]
Trefwoorden: empathie en apathie.[/QUOTE]

Aangezien het gisteren Nationale Gedichtendag was:

Had Stevie Wonder daar ooit niet een liedje over geschreven?
"Empathy and apathy
Work together in perfect harmony...
Side by side on my piano, keyboard
O Lord
Wy don't we?"

Of zoiets...

De borrel(s) was(waren) lekker zeker.... geeft niet, we snappen het..... een beetje dan....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back