De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Betalings achterstanden??? Mmmm interessant, als ik het even de pof lijst optel heb ik al voor 6 jaar huur betaald, maar dat terzijde...
Als jij MBFB-Beveiliging op de pof levert moet je dat zelf weten, maar als ik jou was zou ik daarmee onmiddellijk stoppen. Z'n rantsoen is 1 (één) 50 cl fles Berenburg per week, de rest moet-ie uit eigen zak betalen. Als 't ie zelf wat anders beweert: niet geloven.

En Jan je moet niet zeuren, ja met de beveiliging duurt een fuctioneringsgesprek lang............

Ik zeur niet, ik ben realistisch. Wedden, dat-ie binnenkort weer komt vragen om verhoging van z'n wedde? Het is dan het juiste moment. Momenteel zit-ie blijkbaar weer eens in een liedjes/gedichtenfase, dus dan zal het orgeltje wel weer tevoorschijn worden gehaald. Zet alvast het volume van je laptop maar op 0.

Wedden om wedde?

Gewoon per direct stopzetten wegens ongeoorloofd afwezig zijn.
Daarvan kun je dan ruimschoots de eerste MBFBLBBQ van dit jaar organiseren en financieren.
Het biedt je ook gelijk een uitstekende gelegenheid om het "functioneren" te bespreken.

Het management wordt van harte uitgenodigd e.a. "op te tuigen", maar het hoeft niet gelijk deze week.
Doe maar iets ergens in de tweede helft van maart.

Dat geeft mij tevens nog even de gelegenheid om de mogelijkheden te onderzoeken met betrekking tot de wens van onze Bergbewoners om vooral de hekjes rond de Berg dicht te houden en de buiten-Bergers buiten te sluiten.

Laatst bewerkt:
Scherp :rolleyes:

Pff ....ik geef ook maar enkel uitvoering aan een menigmaal uitgesproken wens/mening van het management.
En dat is dus; hekjes dicht! En buitenBergers buiten!
Het is de taak van Roel om ze over het hek te kieperen of onder het tapijt te vegen.

Laatst bewerkt:
Ooooooooooohooooooo, wat een alternatieve waarheden !!! Jij probeert de kunst af te kijken van DJT. Dat was niet de bedoeling, je had een heel andere opdracht. Weet je nog wel? MBF-Mountain third !

Wie is er hier absoluut tegen de hekjesmentaliteit, die in het leven is geroepen door de MBFB-Slijter? Nounounou? Daarnaast hebben wij buitenBergers altijd liefdevol asiel verleend. Uiteraard zaten er wel eens rotte appels tussen, die we vervolgens deskundig hebben afgeplast, waarna ze uit vrije wil weer vertrokken. Op eentje na, maar die is na een opruimactie van Burpmans spoorloos verdwenen.

Ohhh huu halt...... het is vanwege bagger dat we ooit aan hekjes zijn begonnen.... maar wat dacht je van muurtjes? We laten de buitenBergers er voor betalen natuurlijk.

Je bedoelt die bouwpakketjes, die al een aantal dagen op Facebook worden aangeboden?

lego-ages-5-lego-own-your-wall-trump-n-n-12167972.png

... je had een heel andere opdracht. Weet je nog wel? MBF-Mountain third !.....

Ik heb wat voor je weten te regelen.
Niet een afspraak met de nieuwe POTUS, die is nu even te druk met al zijn verkiezingsbeloften binnen één week af te ronden.
Je mag wel een nummertje komen trekken bij de first lady.

Vanzelf.

Doe toch maar vast even wat extra sokken en een wollen onderbroek inpakken.
Het is best fris in Washington DC en het zou zo maar kunnen dat je Jan een handje moet helpen.

Laatst bewerkt:
Ik had op zijn minst een stortvloed van betere ideeën verwacht.
Maar nee hoor. Enkel wat negatieve opmerkingen, waarschijnlijk gerelateerd aan een geringe mate van onderbuikgevoelens.

We zouden als alternatief bijvoorbeeld Puff kunnen afvaardigen.
Al is de kans groot dat hij dan een afzwaaier maakt richting Virginia en aldaar onderduikt bij de clandestiene stokersclub.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back