De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Functioneren is een rekbaar begrip, in mijn geval meetbaar aan het op voorraad (gekoeld) zijn van diverse vloeibare meuk.... en dat is in orde.....

Hoe gaan we dat bij jouw meten? Vroeger konden we op diverse locaties de hoeveelheid peuken tellen....... nou nou nou?

Maar goed erger dan Burpmans kan het niet zijn, die opruimrampspoed is al geruime tijd afwezig.....

Als je peuken wilt tellen, maar je eerst kunnen tellen.
Sommige lieden hier kunnen niet eens tot tien tellen; bij twee gaan ze al uit hun dak en knallen ze allerlei onzin op het beeldscherm... Dus dat peuken tellen is ook vrij discutabel.
Bovendien heb ik de gewoonte om, als ik ergens sta waar te nemen, niet te roken. Slecht voor je nachtzicht, de geur en de gloed van de peuk kan je verraden...

Had ik al gezegd dat dat peuken tellen ook vrij discutabel is?

Mmmm dus je staat waar te nemen, niet altijd prettig lijkt me, maar dat terzijde, gaan we ook wat doen?

Mmmm dus je staat waar te nemen, niet altijd prettig lijkt me....
Voor niemand niet.

Hier in de omgeving (Nijkerk in dit geval) oefent er, met enige regelmaat, een clubje verkeersregelaars de situatie dat er een verkeerslampje is uitgevallen.
En dat staan ze dan met een man of 10 waar te nemen.

Dat waarnemen is compleet ruk.

Roooooooeeeeeeeel! Svp....!

Je kunt van Puf zeggen wat je wilt (en dat doen we (uitgezonderd lieden van onder de grote rivieren) ook stelselmatig) maar zijn leercurve is aanwezig. Hij brult weliswaar, verbastert het Nederlandse "alstublieft" tot het Franse "Sil vous plait" en kort dat vervolgens ook nog af tot Svp, maar sinds zijn vorige "verzoek" om hulp is er enige verbetering waar te nemen. (Oplettende lezertjes kunnen hieruit concluderen dat ik momenteel niet rook. Correct en tevens juist.)

De vraag die bij mij rijst is nu de volgende: wat is de bedoeling van deze noodkreet?
1 Is de Whisk(e)y op? Boeijuh... Even de rivier oversteken naar de Appie en inslaan.
2 Lekt de Ger? korte termijn-oplossing: Kachel hoger opstoken, Labrador (type lichtgeel) zo ver trainen dat hij met de bek onder het lek gaat staan.
Lange termijn-oplossing: opnieuw impregneren, maar nu ook het dak.
3 Sigaren op? Zie Whisk(e)y.

Kortom: specificeer de vraag en maak 'm "SMART".
Leuke managementskreet die inhoudt: Specifiek, Meetbaar, Aanwijsbaar, Realistisch en Tijdgebonden.
Tegen de tijd dat je dat hebt uitgevogeld, netjes hebt verwoord en in een Excelsheet hebt weggezet, is je probleem allang opgelost.

Okay, SMART: geef Erwin op zijn fl*kker

AUB

Sjemig hoe moeilijk kan het zijn......

Ehhh...
Hoe hard?
Wil je dat de plek wáár ik 'm op z'n fl*kker moet geven naderhand nog aanwijsbaar moet zijn?
Per ingang van wanneer?

Ik zie de toegevoegde waarde niet echt . Maar als jij er progressie in ziet zal het wel goed zijn.

Als het nu AUB naar Svp zou zijn; dan begrijp ik de positieve ontwikkeling echter wel.
Scheelt zeker één rivier, en met een beetje mazzel dezelfde rivier zelfs meerdere keren.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back