Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jij ziet zo wie zo niet zoveel, maar dat terzijde. Je topografische kennis is hopeloos maar ook dat terzijde.... blijft over......uhhh?Ik zie de toegevoegde waarde niet echt . Maar als jij er progressie in ziet zal het wel goed zijn.
Als het nu AUB naar Svp zou zijn; dan begrijp ik de positieve ontwikkeling echter wel.
Scheelt zeker één rivier, en met een beetje mazzel dezelfde rivier zelfs meerdere keren.
Kijk, je begint het een beetje te begrijpen. Managers bedienen zich van dit soort trucjes (niet te verwarren met truckjes) om te zorgen dat JOUW problemen niet voor meer werk zorgen bij HEN.Okay zal wel weer in dat achterlijke jargon beginnen, waar ze zo prijs, of eigenlijk niet anders kunnen, stellen aan afkortingen....
FUBAR!
Duidelijk....?
Sowieso zie ik dingen anders dan jij. Dat vergt weinig moeite.Jij ziet zo wie zo niet zoveel, maar dat terzijde
Wel xgrmblier en gunter!. Je topografische kennis is hopeloos maar ook dat terzijde.... blijft over......uhhh?
.....(Lees: naar de Hell te rijden en daar dingen te doen......
Kijk, je begint het een beetje te begrijpen. Managers bedienen zich van dit soort trucjes (niet te verwarren met truckjes) om te zorgen dat JOUW problemen niet voor meer werk zorgen bij HEN.
Da's hartstikke handig, want met de kreet: "Maak het eens SMART" (wat hen 15 seconden kost om te typen) zijn zij voor minimaal een dag van jouw problemen verlost, omdat jij die tijd hard nodig hebt om je probleem nader te specificeren.
Dan ga je terug met een stuk of 5 volgetypte A-4tjesen een uitgebreide excelsheet, waar zij in de marge nog wat hinderlijke vragen stellen in de trend die ik hierboven gesteld hebt.
Resultaat: je bevuilt een half tropisch regenwoud met een overvloed aan argumenten, dikt je excelsheet nog lekker aan, om uiteindelijk het hele zwikkie in de versnipperaar te gooien en ZELF je probleem aan te pakken.
(Lees: naar de Hell te rijden en daar dingen te doen)
En je manager zit, dit waarnemende, lekker in zichzelf te gniffelen en kan doorgaan datgene waar hij mee bezig was: het selecteren van een nieuwe lichting voor het Opleidingsinstituut voor hoogbegaafde Schildpadliefhebsters.
Hier ga je problemen mee krijgen......Dat waarnemen is compleet ruk.
Dat zou eens tijd worden.
Yup. Hij gaat je straks vast nog wel meer voorbeelden geven. Wees dus maar voorbereid en hou je maar van de domme. Op Facebook kun je veel informatie lezen, dus daardoor weet ik zeker dat je dat kunt.Mmmm Jan bedoel je dit gel*l iedere keer bij een gesprek? Begint Burpiaanse vormen aan te nemen, veel lawaai maar weinig wol....
'Flapdrol' schreef 't ie, dus ik heb teruggeschreven, dat Roel dat wel zou waarderen.
Op Facebook kun je veel informatie lezen, dus daardoor weet ik zeker dat je dat kunt.
Verhips, geen notificatie gekregen, dus twee bladzijden gemist. Ik was ook veel te druk op Facebook in de weer met iemand, die de complimenten wilde overbrengen aan Roel. 'Flapdrol' schreef 't ie, dus ik heb teruggeschreven, dat Roel dat wel zou waarderen.
Vertel eens wat nieuws... Corrien hacked hem al jaaaaaaren!Puffin zei:Jan is gehacked!
Uhhh heb op FB iets anders gelezen, zorgwekkend!
Dat het je niet is opgevallen was al wel duidelijk hoor...Op FB heb ik met één klik het uitwisselen van de vriendelijkheden gewist, dus daarover hoor je niets meer. Nu moet ik nog even uitgebreid zoeken wat hier op de MBF-Berg 'het oude niveau' was. Het is me trouwens nooit opgevallen, dat we zoiets hadden, maar dat terzijde.
Niveau en diepgang, ja een dubbele opdracht.
Gatvrrrrrrrr......Diepgang is de afdeling van Bagger.