De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wederom scherp?

Maar waar is HH?
Waarom post zij nooit iets zelf?

Er is er, onder ons, maar één verantwoordelijk voor het wel- en onbehagen van HH en dat is ons ingehuurd offerlam Jan.
Dus Jan: Wat heb je gedaan, of doe je eventueel nog steeds, met HH?

Voor personeel en het personeelsbeleid van MBFB-Beveiliging moet je bij Roel zijn, niet bij mij.

Voor personeel en het personeelsbeleid van MBFB-Beveiliging moet je bij Roel zijn, niet bij mij.
Aaaa we gaan zwarte pieten, gevoelig punt, ook een beetje vroeg, maar wel leuk..... popcorn erbij!

Ik wil niet weten wie, wat, waar doet met HH, echt niet....

Nee.
Voor welk beleid dan ook ben jij verantwoordelijk. Daar heb je je voor verhuurd, zonder einde termijn.

Nee.
Voor welk beleid dan ook ben jij verantwoordelijk. Daar heb je je voor verhuurd, zonder einde termijn.
Uhh verhuurd?? We betalen daar toch niet voor hé......wordt een weekje van de functioneringsgesprekken..... en wat zal iedereen dan een dorst hebben....

Uhh verhuurd?? We betalen daar toch niet voor hé.
Financiën is nooit je sterkste punt geweest, of wel?
Als je iets verhuurt, in dit geval HH en dat is wel iets meer dan gewoon iets.
Dan ontvang je daar inkomsten voor, in dit geval omdat het iets meer is dan gewoon iets, ook veel meer inkomsten.

Financiën is nooit je sterkste punt geweest, of wel?
Als je iets verhuurt, in dit geval HH en dat is wel iets meer dan gewoon iets.
Dan ontvang je daar inkomsten voor, in dit geval omdat het iets meer is dan gewoon iets, ook veel meer inkomsten.
Nee het ligt aan mij? Okay probeer eens een verdienmodel uit te leggen met HH?

Echnie ! Dat is Bagger door het opeens zonder duidelijke reden over Helga te hebben en Erwin door - eveneens zonder duidelijke reden - opeens vragen over haar te gaan stellen.

Als de heren nu opeens - zonder duidelijke aanleiding - opeens niet meer weten hoe hier op de Berg e.e.a. tot stand is gekomen en reilt en zeilt stel ik voor, dat ze ons heroïsche epos nog eens helemaal doornemen, te beginnen bij blz. 20 van deel 1: "De Berg is van mij".

DIENSTMEDEDELING

DECREET/EXECUTIVE ORDER/ORDRE EXÉCUTIF:

Als de desbetreffende indiscrete-vragen-stellende-heren onze geschiedenis nogmaals hebben bestudeerd gaan we eens kijken wat er bij hun eerdere inburgeringsexamen is misgegaan.

Na een nieuwe screening door MBFB-Beveiliging, gevolgd door een herexamen mogen de desbetreffende heren weer een nieuwe vraag stellen over het MBFB-personeelsbeleid, al begrijpt het management niet helemaal waar ze zich tegenaan bemoeien.

Het management behoudt zich ten alle tijde het recht voor om vragen te beantwoorden of te negeren. Zie het beleidsplan, dat voor medewerkers ter inzage ligt in de kluis van het MBFB-management (Wok-Inn, 1e verdieping, voorzijde).

EINDE DIENSTMEDEDELING

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back