De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, met dat balkon van jou kunnen we anders best wel uit de voeten.

Zat ik eerst aan zo'n balkonnetje van 1,5 x 6 m te denken :hammer:

En waarom zou hij dat vragen ? Iedereen doet dat toch gewoon.
Beter vraag je : zit er chloor in het water ? zo ja, niet springen want chloor reageert behoorlijk op pies.
Dus of je springt in een bak zeik, of je springt in een bak water waar een heftige chemische reactie aan de gang is. Succes !

Of: Niet enkel de badmuts is verplicht, maar ook een tyrapje.
Persoonlijk sla ik zelf het gezeik liever gade, dan dat ik me er midden in begeef.
En dan heb ik het niet over beelden a la miss P.P.

Tjeetje. Komen er ook dames?

Geen idee eigenlijk. Zouden we er een banaanachtig-dinges voor kunnen misbruiken?

Zo ver reikt mijn fantasie niet. Ik heb wel eens gehoord van een middeltje wat je in een lekkende radiateur kan kieperen en dan zelf het "lek" opzoekt om het vervolgens te dichten. Mischien is dat wat ? Praat eens met de barman zou ik zeggen.

Nou dat klinkt ook al weer fantastisch in mijn oren.

Barman. Klinkt niet echt lekker. Een beetje als een bizar stripfiguur.

Ik weet niet hoe jij leest, maar ik heb er geen geluid bij.
(behalve radio 2 op de achtergrond wat trouwens een aanrader is op dit moment maar dat terzijde)
Mocht je dit toch ervaren, raad ik je aan om geluidsbronnen in de directe omgeving uit te schakelen.
Een barman klinkt niet lekker, dan ken je zeker Burpman nog niet ? Hoe dat klinkt wil je niet weten.

Wat heet kennen.
Wij hebben elkaar wel eens ontmoet (in huize Helie).
Met Burp zowel een BBQ als een "kamer"(lees; dood schaap) moeten delen.

Dat alles laat natuurlijk groeven in het geheugen achter.
Niet te verwarren met grieven. Grieven heb ik enkel bij hoge uitzondering.

Laatst bewerkt:
Bananen gaan doorgaans per tros, of trosje. Per stuk heb ik ze nooit over de toonbank of loopband zien gaan bij de plaatselijke super. Hoeveel bananen dames kunnen veroberen weet ik niet, maar een aanhangwagen lijkt mij wat overdreven. Nou weet ik dat bootjesvolk graag van overdrijven houdt, dus zal ik het door de vingers zien.

Het lijkt er nu even op dat Henrie zijn best doet om aansluiting te vinden.
Ik stel voor hem het voordeel te geven.

Nou...
De nadruk ligt toch nog wel op de discussie op zich, meer dan dan enkel het delen van informatie.
Maar ik zie zeker enige progressie.

Wordt (met positieve insteek) kritisch gevolgd.

Hé, hé, hé, werd mijn naam edel gebruikt? Zal ik even komen zwaaien?

Ik moet overigens een paar trossen bananen vervoeren. Heeft iemand een banaanhangwagen te leen voor mij?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back