De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb water voor de deur.....
Is de dijk doorgebroken, of heb je de geleende en nooit meer terug gebrachte theepot van de buren buiten bij de deur van je etablissement geleegd?

etablissement o

1. een bedrijf vaak een hotel, restaurant, café of andere uitgaangsgelegenheid
    Het etablissement "Spek & Eieren" was de bijeenkomstplaats, met gaarkeuken en cafétaria, voor havenarbeiders en andere havendiensten.
De Spek & Eieren heb ik helaas daar gemist, was mijn eigen schuld. In de Hell is dat even later, meer dan goed gemaakt.

Ha snugger persoon, heb je nog meer te vertellen?

Geheel volgens de traditie zeggen we dan in koor: .. Wij hopen van niet!
Maar dan valt het draadje weer stil. En het is al zo rustig.

Dus: Vertel...! Vertel...!

Laatst bewerkt:
Rare mensen die Zuid-Hollanders.
Ik ga het vanmiddag nog een keer controleren.

Afgelopen maandag stond een groot bord langs de weg, met de tekst "Welkom in Zuid-Holland".

En niets, maar dan ook helemaal niets, in de berm dumpen he!
Brabanders hebben toch al zo'n reputatie..
Wij Brabanders en Limburgers kunnen nooit tippen aan wat de Zuid-Hollanders langs en onder de snelweg gedumpt hebben.

Een complete sluis voor bootjes.
Het bijzondere is wel, als het buiten regent.
Wordt er droog geschut.

Hoe weet jij wat er onder de snelweg ligt? Ben je aan het graven geweest? Laat het ons niet merken, hè !

Als er gegraven moet worden doe je dat maar aan het strand, net als de Duitsers. Maar dan wel even wachten tot het zomer is, hè !

noggeenzomer.jpg

Wij Brabanders en Limburgers kunnen nooit tippen aan wat de Zuid-Hollanders langs en onder de snelweg gedumpt hebben.....
Volgens mij zit/zat die grote dump voornamelijk onder Lekkerkerk.
Maar die ruim 1000 aangetroffen vaten (waarschijnlijk ook toen ook uit al Brabant) haalt het toch niet bij de huidige provinciale productie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back