De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee hoor.... Jij ziet gewoon dingen die er niet zijn.... Gebeurt wel vaker met liefhebbers van de Schotse Slobberwijn....
Rond deze tijd van de dag is het meestal het ergst, maar aan het eind van de middag zal het wel weer wat beter gaan...
Mmmm dus je wilt zeggen wat eerst vaag is wordt helderder in de middag, weet niet of ik dat wel wil, ben bijna zeker van niet eigenlijk...

weet niet of ik dat wel wil, ben bijna zeker van niet eigenlijk...

Daar zijn meerdere oplossingen voor: Direct weer aan de Schotse landwijn beginnen is een goeie, maar men zegt dat je daarvan weer last van middernachtelijke waanvoorstellingen krijgt, ook wel Delirium genoemd.
Overstappen op wat sterkers kan ook maar is ook niet aan te raden....

Je kunt ook gewoon thee gaan drinken en wennen aan de scherpere inzichten... De meeste mensen doen dat....

Tsja... vrienden moeten elkaar ondersteunen, he? Al was het maar bij het lopen....

Uhh dan moet je bij Jan zijn....
????

Jan heeft al een "BFF", en die heeft wieletjes.... Kun je wel prima op leunen. Maar ik geloof dat ééntje wel voldoende is en Jan niet behoefte heeft aan meer vriendjes....

????

Jan heeft al een "BFF", en die heeft wieletjes.... Kun je wel prima op leunen. Maar ik geloof dat ééntje wel voldoende is en Jan niet behoefte heeft aan meer vriendjes....

Hmmm... Ik ben toch bang dat je net een paar jaar te laat gestopt bent met het consumeren van methanol.

Nou de bijwerkingen zijn best wel zichtbaar nog hoor...... en dat van enkel snuiven.

Uhh iemand Jan gezien..... zijn karretje staat nog hier....

IMG_2792.JPG

Dat dénk je te snappen, maar je weet niet waarom ik twijfel....

Nou... een "waarom" is niet in méér of minder uit te drukken...

Je weet waarom, of je weet niet waarom.... je weet niet "méér waarom" (of zelfs maar "minder waarom") dan ik.
Je weet hetzelfde als ik (en dan weet je dus waarom, want ik weet dat) of je weet NIET hetzelfde als ik, en dan weet je NIET waarom.

Denken heeft daar verder weinig mee te maken....

Simpel gesteld, je weet niet waarom ik twijfel, en dat weet je niet "méér dan ik denk" (of "minder dan ik denk") Je weet het of je weet het niet, en aangezien je het niet snapt, weet je het gewoon niet...

Duidelijk? Nee? dan nog maar een schotse landwijn er in, wie weet krijg je een ingeving!

Het is mij overduidelijk dat het jou duidelijk is dat het voor Puff niet duidelijk is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back