De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is mij overduidelijk dat het jou duidelijk is dat het voor Puff niet duidelijk is.

Nu Puf nog overtuigen van iets wat hij al denkt te weten maar nog steeds niet begrijpt....

Er is mij één ding duidelijk:
Ethanol, in welke kleine hoeveelheid dan ook, is erg slecht voor het vermogen je duidelijk uit te drukken.
Als je het over Puf hebt, waarom kwoot je dan mij?

Hier zit al een paar dagen geen drup ethanol in het systeem hoor...:beer::bier:
Ik moet daarnaast nog :frustie:ernstig bezwaar maken tegen de term "filosofisch geleuter".... dat was een staaltje zuivere logica van het hoogste niveau. Dat dat aan jou niet besteed is, tsja... Logica bevat weinig ijzer en da's niet goed voor jouw dieet... Word je overduidelijk kribbig van....

Ik denk niet dat we het hier over een kleine hoeveelheid hebben.

Hoeveelheid is, in dit geval, wel omgekeerd evenredig aan het vermogen.

Als je het over Puf hebt, waarom kwoot je dan mij?
Begrijp je zelfs dat niet? Sjongejongejonge...

Brutus zei:
Hier zit al een paar dagen geen drup ethanol in het systeem hoor...:beer::bier:
Ik moet daarnaast nog :frustie:ernstig bezwaar maken tegen de term "filosofisch geleuter".... dat was een staaltje zuivere logica van het hoogste niveau. Dat dat aan jou niet besteed is, tsja... Logica bevat weinig ijzer en da's niet goed voor jouw dieet... Word je overduidelijk kribbig van....

Als ik in het gezelschap van collega's van mijn echtgenote verkeer, hoor ik vrij veel filo- en theologische discussies aan zonder daar kribbig van te worden.
Maar dat is dan ook wat anders dan wat jij noemt: "zuivere logica".
En áls het al zuivere logica zou zijn, waarom voeg je daar, tot overmaat van ramp, nog eens aan toe "van het hoogste niveau"?
Je bent dus niet zeker van je zaak en verbloemt dat door, net als ene Trump, grote woorden te gebruiken.

waarom voeg je daar, tot overmaat van ramp, nog eens aan toe "van het hoogste niveau"?

Nou, omdat gezien de rest van jouw betoog, er blijkbaar logica's van verschillende niveaus zijn....
Anders had je de collega's van je wederhelft niet als voorbeeld aan hoeven halen.... 's logisch, toch?

Oh... en ik ben daar toch wel redelijk zeker van, want volgens Puf snap ik het....

IMG_2814.JPG

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back