Mooi, rare hoofddeksels graag beneden de rivieren houden, voor je er over begint ik woon op de grens...Nee in Gelderland.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mooi, rare hoofddeksels graag beneden de rivieren houden, voor je er over begint ik woon op de grens...Nee in Gelderland.
Mooi, rare hoofddeksels graag beneden de rivieren houden, voor je er over begint ik woon op de grens...
Oh ja ,daar tussen de riolen in, onder aan de dijk, onder of in die grote pet.Mooi, rare hoofddeksels graag beneden de rivieren houden, voor je er over begint ik woon op de grens...
Dat is tegen plantjes. Duke Puff gebruik het om de thee plant uit te roeien.Roundup-methode lijkt me het meest effectief.
Uhh Roel, je hebt toch niet uhhh je weet wel, pas je een beetje op, straks heb je een blessure.denk ik.
Wat voor marinade had je graag over de nog mals te maken lapjes gehad?
Vergeet dan niet ergens een goed humeur te huren.....Tja.. Ik post hier onder mijn eigen naam en woonplaats....
Ik heb daarom liever dat de datum en locatie van het evenement via een gecodeerd bericht wordt doorgegeven.
En voor de zekerheid zal ik mijn eigen spijs en dranken ook maar meebrengen.
Ja deden ze dat maar allemaal.Tja.. Ik post hier onder mijn eigen naam en woonplaats...
Goed idee.Vergeet dan niet ergens een goed humeur te huren.....
Lekker(?) visueel bezig.Wat slik jij?
Ja deden ze dat maar allemaal.
Nu is het wel zo, dat een forum redelijk wat anonimiteit kent.
Zet je er als naam b.v. Jan neer en en als woonplaats Lutjebroek.
Geen forum sterveling die dat kan verifiëren.
Behalve dan als je op duikt op een MBF....BBQ of er zelf ééntje organiseert.
Of als net zoals meerdere Berg bezoekers dol zijn op collector-items.
Dan veranderd er wat aan de anonimiteit.
Nu de forum naam over het hele forum dezelfde is, tenminste daar ga je dan wel van uit.
Trollen zijn er al genoeg.
Voor de rest van het forum vind ik het wel fijntjes om enigszins anoniem te kunnen rond struinen.