De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat was je voor het BBQ'n ook al......
Daar ben ik dan weer niet trots op, maar ik schaam me er ook niet voor. De bereidheid om te leren was er, de inzet ook. Dat het mislukte kwam door het gebrek aan deskundige mentoren en een te gering aantal leersessies. Er waren wel enkele goedbedoelende lieden, maar die waren de amateurstatus ook nog niet ontstegen.

Een bijkomende complicatie was natuurlijk ook, dat er te veel (of juist te weinig) en te lang over werd nagedacht.

Een bijkomende complicatie was natuurlijk ook, dat er te veel (of juist te weinig) en te lang over werd nagedacht.
Dat is een voorbarige conclusie..... het zou nog best kunnen.... het nadenken dan hé

Dus wordt vervolgt......

.....ooit, maar dat terzijde

Mwa, dan zou ik toch eerder verwachten, dat-ie dit (Australische) bier drinkt:

100135_Fucking-Hell-Bier-6x033L-49-Vol_4.jpg

Een andere optie zou kunnen zijn Berg Original Hell:

Berg-Original-Hell_1621_3.jpg

Mwa, dan zou ik toch eerder verwachten, dat-ie dit (Australische) bier drinkt:

100135_Fucking-Hell-Bier-6x033L-49-Vol_4.jpg
Nee, dat spul gaat 'ie niet drinken. Kijk eens naar het plaatje. Lieden worden subiet bang als er weer eens iemand achter hen staat.
Corrien zei:
Een andere optie zou kunnen zijn Berg Original Hell:

Berg-Original-Hell_1621_3.jpg

Een "Hellig" biertje met een kerk op het plaatje? Dat gelooft toch niemand? Kan het nog onwaarschijnlijker?
En gebrouwen in een Berg-brouwerij?
We hebben hier een slijterij, da's al erg genoeg.
Waar staat die brouwerij? Stiekem op de aanleunberg zeker.

Duvel.
Met minder neem ik geen genoegen.

BBQ-bus gaat hem zeker ook niet worden? Vast allemaal; moeilijk, moeilijk, lastig, lastig, werk, werk, tijd, tijd, etc. etc.

Dan hang ik dit weekend zelf wel weer wat vlees boven de gloeiende kooltjes in Hell.

Duvel.
Met minder neem ik geen genoegen.

BBQ-bus gaat hem zeker ook niet worden? Vast allemaal; moeilijk, moeilijk, lastig, lastig, werk, werk, tijd, tijd, etc. etc.

Dan hang ik dit weekend zelf wel weer wat vlees boven de gloeiende kooltjes in Hell.
In het weekend wordt er niet gewerkt om poen te verdienen, wel om het uitgave patroon een beetje binnen de perken te houden.

In het weekend wordt er niet gewerkt om poen te verdienen, wel om het uitgave patroon een beetje binnen de perken te houden.
Mooi toch? (leest: doet niets en houd de hand op de knip)

Hier doen we gewoon ook ons "ding".
Iedereen blij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back