Nou nou nou...
Even in volgorde van importatie:
de "gemiddelde reaguurder" bestaat op de Berg niet. Dus je kunt zo belangstellend zijn als je wilt.
Ik zeg: kijk naar de avatars (de plaatjes) naast de berichten en je hebt een redelijke indruk wie we zijn en waar de belangstelling ligt.
Hobbyist z'n avatar bijvoorbeeld is luid en duidelijk: Hij is geïnteresseerd in vliegend tuig, maar dat wil nog wel eens ongecontroleerd landen.
Brutus doet zijn ding met helikopters. Lijkt me pijnlijk, maar hij schijnt het leuk te vinden.
Die Vage Ouwe lijkt iets met elektrische schakelingen van doen te hebben, maar dat is "fake news"; ook hij zoekt, als hij niet de Hell aan het opstoken is, zijn heil bij vliegend spul.
Corrien heet in het echt Jan, en zijn avatar is de meest duidelijke van allemaal.
Puf is, op de momenten dat hij zich niet aan het verdiepen is in de verschillen tussen Wisky en Whiskey, voornamelijk maritiem georiënteerd, oftewel: hoe pruts ik zoveel mogelijk elektronica in een zo klein mogelijk schip En af en toe een ouwe tank uit WO. I.
En mijn interessegebied ligt ook op maritiem gebied, zoals je ziet.
Verder komt Niek hier wel eens binnenstappen: Niek is specialist in het laten neerstorten van licht vliegend spul.
Burp komt ook af en toe eens langs, zwaait een keer vriendelijk en vervolgt zijns weegs. Ooit heeft hij getracht hier wat op te ruimen, maar daarna hebben we vriendelijk, doch zeer beslist besloten dat deze dienst niet meer op prijs wordt gesteld.
Wil je ons "real life" meemaken dan is de eerste stap: organiseer een BBQ.
Een alternatief is: kijk vooral de Berghistorie na; ergens, verscholen tussen andere content, staan wat foto's van een BergBBQ.
Het wordt op prijs gesteld als je ook even vertelt wie je bent en wat je bedoelingen zijn: ben je toevallig passant? Zoek je een functie op de Berg? Wat zijn je specialiteiten?
Kijk dat je een fan bent van meneer Mikoyan, en zijn schepping de Mig-3 nemen we je niet kwalijk. Meneer Mikoyan moest roeien met de riemen die hij van ene Stalin nauwelijks kreeg. Het resultaat was dan ook luid en duidelijk: de Mig-1, die absoluut niet voldeed, gevolgd door de Mig-3. Iets beter, maar nog steeds niet "top of the bill". Onderbewapend, instabiel op grote hoogtes, te langzaam op lage hoogtes, te weinig actieradius, een slecht zuurstofsysteem, brandstofopslag die de piloot zeer gemotiveerd maakte om zijn toestel snel te verlaten (onder z'n stoel, hoe verzin je het??) en nog een paar kleine ontwerp-items. Maar goed, ieder z'n voorkeur natuurlijk...
Kortom: vertel eens iets over jezelf.