De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja, ik weet niet wat voor visite bij jullie op bezoek komt en wat voor gewoonten die er op nahouden, maar voor zover ik goed geïnformeerd ben zitten die van His Pufness nooit met de bips naar hem gericht, dus hoe had-ie dat dan moeten zien?
Sinds het voorval zeker niet meer...

Wel of niet naar hem gericht: als het bezoek midden in een grote plas Whisk(e)y zit, zou je toch denken dat Puf wel een reactie zou vertonen, toch?

Problemen met het geheugen? Kijk maar uit!

Nu weet ik niet wat een gat in de whisky voorraad met je doet, maar ik zou maar voorzichtig zijn als ik jou was. We hebben er hier al eentje, die blijkbaar te veel met water verdunde wodka drinkt en opeens z'n naam vergeten is. Die denkt nu, dat-ie Boris heet.

Een gat in je drankvoorraad is meestal ook een gat in je geheugen....

Waaruit afgeleid zou kunnen worden dat je drankvoorraad je geheugen is, maar dat terzijde....

Ja,ach,Puf,steun.

Niet vergeetachtigheid:Het is een ziekte hé?
D12F6A48-396E-4E98-90AE-D75F8F74B312.jpeg
Kadoooo!
Jahaa helemaal voor jou.......
Een vergeet mij mietje......dus.

Groet:B1646BAB-A96D-4068-A19C-752D1F264E8D.jpeg

Ik had afgelopen avond flink wat vorige pagina’s gedeeltelijk kris/kras gelezen.
Was leuk.

Ook heb ik een flink aantal pagina’s met mijn wijsvinger op mijn I pad laten voorbijrazen,daarbij alleen kijkend naar de kleuren van de avatars die net als de symbolen van
een éénarmige bandiet(die gokmachine hoor) voor mijn ogen voorbij kwamen.

Ik moest denken aan Jacques Cousteau die afdaalde langs de berg.
40AE1FF2-C796-422E-BFA4-02E18CA3698B.jpeg
Zittend in die “bubbel”
Gelijktijdig dacht ik aan de zeer kleine aantallen van kleurtjes die op mijn scherm voorbij raasden.

Ik heb géén zin om jullie bubbel door te prikken.

En stuur aankomende zomer nog wel een keertje een foto vanuit de omgeving van Koersk.

Groet.......

Waar ziet die gast ineens een bubbel? Het is al lastig met de hekjes, hoe moet dat dan een gesloten afdeling....

Weet jij wat je allemaal gaat zien als je regelmatig te diep in de wodka kijkt? Volgens mij kon 't ie er ook niet erg best tegen. Het kan natuurlijk ook zijn, dat-ie van nature slecht uit z'n woorden komt of misschien is 't ie van z'n stuk geraakt doordat Roel een vriendelijk woord tot hem richtte. Wie zal het zeggen?

Leg z'n schrijfsels maar eens naast die van Hobbyist. Er zullen vast wel overeenkomsten zijn. We kunnen natuurlijk ook Harm vragen de spellingscontrole er op los te laten, dan weten we het zeker.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back