De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met excuses voor 4 seconden reclame vooraf
Welke reclame?
Meneer probeert intelligent over te komen met al dat militairtje zijn/spelen, maar een adblocker installeren is blijkbaar te moeilijk.
Of er zijn geen ondergeschikten voorradig om te commanderen en zelf doen is vanzelfsprekend geen optie, met twee hoopjes vogelpoep op de schouder.

Roel, da's meer een muziekje om gewoon lekker te blijven liggen of - na de noodzakelijke sanitaire stop - onmiddellijk weer terug te gaan.

Als ik het goed begrijp heeft Bagger een adblocker geïnstalleerd en vindt-ie dat uitermate slim van zichzelf. Nou vooruit: bravo, goed gedaan jochie! Maarre, wil je s.v.p. voortaan niet meer door de muziek van radio MBF-Berg heen gaan zitten typen? ......Dankuwelalstublieft.

Wetende, dat de meeste sites het moeten hebben van de reclame opbrengsten is het maar goed, dat de meeste gebruikers van het www geen adblockers gebruiken. Dat is zoiets als: wel de lusten, maar niet de lasten. Het is trouwens ook waar je maar last van kunt/wilt hebben. In de ergste gevallen duurt het een paar seconden voordat je een advertentie kunt wegklikken. Boeijuh!

Ik had ook niets anders verwacht van hobbyist.(zonder hoofdletter)
FDC9BC00-714F-450B-A49D-A3FF427A19DA.jpeg
Stop ook gelijk maar jouwn nekkie om het touwtje.......

Groet:Opa

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Alan_Lomax

Meneer probeert intelligent over te komen met al dat militairtje zijn/spelen, maar een adblocker installeren is blijkbaar te moeilijk.
Of er zijn geen ondergeschikten voorradig om te commanderen en zelf doen is vanzelfsprekend geen optie, met twee hoopjes vogelpoep op de schouder.

Knul, je conclusies zijn weer eens totaal voorbarig en slaan zoals vaker als een lul op een slagroomtaart.
Je projecteert je eigen frustratie uit je diensttijd zoals gewoonlijk weer eens op een ander. Dom, dom, dom.

Leg mij eens uit wat de relatie is tussen het kunnen installeren van een adblocker, inteligentie en leiderschap.

Dat kan hij niet met jou wederkerige vraag die jij wederom projecteert op zijn projecties naar een totaal mislukte “militair”
A42D5315-A8D3-45CD-AA4B-591471E2F800.jpeg
Groet:zwarte gat

Blijkbaar moet er in de slijterij nog nagedacht worden over welk kerstlied er gekozen zal worden, is onze steak-eter (vooropgesteld, dat er geen budgetmijnheer weer aan het schrappen is geweest) te druk bezig met z'n pokkebootje, is de mijnheer van de MBFB-helischool ook nog aan het nadenken, rent Niek nog druk achter een paar struisvogels aan en is er ook nog geen Hell-se muziek ten gehore gebracht. Al met al toch wel een uiterst mager en zeer teleurstellend resultaat voor de eerste dag van radio MFB-Berg.

Misschien moeten we onze Bluegrass-spelende buitenBerger maar gaan uitnodigen om wat te laten horen, want anders blijft het morgen wel erg stil.

Dat is inderdaad een lekker achtergrondmuziekje, waarmee je met een krantje voor je neus en een mok koffie op tafel lekker langzaam kunt opdrogen. Dat heb ik zojuist gedaan, dus nu: TER ARBEID.

Hier nog even een muziekje om ook His Pufness uit bed te krijgen. Ik vind dit zelf helemaal geweldig, maar ik heb de laatste 25 jaar nooit iemand gevonden die dat met me eens was. Van His Pufness verwacht ik, dat-ie uit bed speert om radio MBF-Berg uit te zetten.

is onze steak-eter (vooropgesteld, dat er geen budgetmijnheer weer aan het schrappen is geweest) te druk bezig met z'n pokkebootje

Tsja, je vraagt er zelf om, dus dan ook niet zeuren, hier is mijn kerstgedachte en vredesboodschap:

Lees: de tuin doorsjokken, deur van het lab (waar trouwens de bescheiden tekst "Werkplaats" op staat) openen, gaan zitten achter de scoop en mijmeren over de bouw van een modelscheepje. Immers: de motor met schroefas en -koker ligt er al.

Ik heb maar even de honneurs van Bagger waargenomen. Het maken van spelfouten kan in dit geval te maken hebben met de restanten van een vorm van dyslexie, maar overduidelijke typfouten is een kwestie van slordigheid. Schande!

Ook over het TER ARBEID gaan geef jij een volkomen verkeerd beeld. Dat is elke ochtend eerst de mails en MBF-conversaties beantwoorden. Veel Nederlanders en Belgen vertalen het woord 'Servicestelle' in 'Helpdesk', dus daar ben ik altijd wel even mee zoet, al is het alleen maar om ze terug te verwijzen naar hun winkelier. Dat levert dan onvermijdelijk weer de nodige mopperiades als antwoord op, maar dat terzijde. Daarna neem ik nog even het laatste nieuws door van AD.nl en NYTimes.com (gratis abonnement) en kijk ik ook nog even naar Politico Playbook (gratis abonnement) om te zien welk nieuws er uit de bananenrepubliek USA komt.

Daarna draai ik mij om en ga aan labtafel 1 alle reparaties uitvoeren, die er zijn binnengekomen. Daarmee was ik vandaag liefst 30 minuten bezig. Gisteren waren dat er nog 40 en maandag zelfs 65. Daarna deponeer ik ze op labtafel 2, waar mijn duifje ze inpakt en (na facturering) verzendingsklaar maakt.

Pas daarna ga ik mijmeren over de bouw van een bootje met daarin een (herrie makende) Robbe Navy Compact unit, die ik door ruilhandel heb verkregen. Het wordt deze keer een kustvaarder. Het is echter nog steeds bij mijmeren gebleven, maar volgend jaar worden er weer goede voornemens gemaakt.

Laatst bewerkt:
Joh, zet er dan gelijk een brandstofmotor in? Ben je in een keer van alle gezeur af dat het "niet echt" klinkt....
Zo'n Navy Compact is niet geruisloos (wat ik overigens 30 jaar geleden ook al wist), maar er is toch een duidelijk verschil met pokkeherrie. Bovendien heb ik er geen behoefte aan om te gaan klooien met brandstof, vette vingers te krijgen en eindeloos te gaan draaien aan naalden om het gebakje fatsoenlijk te laten starten en lopen. Ik lees ook weer, dat een niet bij naam te noemen vetput bewoner problemen heeft met de carburatie.

Voor mij hoeft het trouwens ook niet 'echt' te klinken. Je zult mij dan ook geen filmpje zien uploaden om te laten zien hoe mooi het machientje klinkt. Bij het maken van zo'n filmpje zou ik er trouwens zelf voor kiezen om de camera goed vast zetten, zodat ik niet een uiting van gelovigheid hoef te slaken als dat ding bijna valt.

Zo'n Navy Compact is niet geruisloos (wat ik overigens 30 jaar geleden ook al wist), maar er is toch een duidelijk verschil met pokkeherrie. Bovendien heb ik er geen behoefte aan om te gaan klooien met brandstof, vette vingers te krijgen en eindeloos te gaan draaien aan naalden om het gebakje fatsoenlijk te laten starten en lopen. Ik lees ook weer, dat een niet bij naam te noemen vetput bewoner problemen heeft met de carburatie.

Voor mij hoeft het trouwens ook niet 'echt' te klinken. Je zult mij dan ook geen filmpje zien uploaden om te laten zien hoe mooi het machientje klinkt. Bij het maken van zo'n filmpje zou ik er trouwens zelf voor kiezen om de camera goed vast zetten, zodat ik niet een uiting van gelovigheid hoef te slaken als dat ding bijna valt.

Je weet niet wat je mist.....

Maar ik kan me dan wel weer geheel voorstellen dat je niet een filmpje van je Navy Compact upload om ons te laten horen hoe rot dat klinkt....

Oh ja... zie je mij ergens aan naalden draaien of zelfs maar de hint van vette vingers hebben?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back