De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oké oké. Jij was dus ergens in de landerijen aan het wandelen en struikelde over een ei. Of was het aan het strand? Uiteraard zag je meteen, dat het een kraanvogelei was want een kenner ziet dat in één oogopslag.

En toen?

Nu begint het pas leuk te worden.

En om de slaapverwekkende monoloog van Corrien even door midden te hakken c.q. te Halberen........
Hierbij de einduitslag.
23DAD00C-BAA3-4098-AF32-727E5AB2C5D8.png

Groet:Nirwana

(Nog een jaartje of 30/40,hoop ik)

Laatst bewerkt:
Ach.... zo interessant zal dat verhaal dan ook wel niet geweest zijn, toch?

O jeetje, een scepticus. Het komt mij ook niet helemaal waarschijnlijk voor, dat je met maatje 46 over een ei struikelt, maar ik geef het toch liever het voordeel van de twijfel. In een lege duim geloof ik niet, dat zie je aankomen en overkomt je niet spontaan.

Het komt mij ook niet helemaal waarschijnlijk voor, dat je met maatje 46 over een ei struikelt
Dat zou dan inderdaad toch wel een érg stevig ei moeten zijn....

In een lege duim geloof ik niet, dat zie je aankomen en overkomt je niet spontaan.
Vertel? waar zie je dat aan?
Nu heb ik persoonlijk nog nooit last gehad van een lege duim, maar ik weet wel dat er geen niveaumeting op zit, dus het was soms best wel spannend of er nog wat in zat....

Ik zal jou als voorbeeld nemen.

Je l*lt met veel enthousiasme uit je nek. Zo af en toe heb je een inzinking, waarschijnlijk veroorzaakt door chronisch steakgebrek, maar daar gaat het nu even niet over. Wij merken dan, dat de scherpe randjes er een beetje af gaan en het begint dan enigszins op gezellige kout* te lijken. Als dat chronisch wordt verander je uiteindelijk in een vent, waarmee het gezellig kouten* is. Van de oorspronkelijke Brutus is er dan geen schim meer over oftewel de toekomstige Brutus is dan uitgel*ld en wijkt geen duimbreed meer af van waarheden als een koe (of als elk willekeurig ander dier, bijvoorbeeld een kraanvogel).

*Spelling-De Vries en Te Winkel (1864).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back