De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan moet je je houtkacheltje wat minder voeren.
29.7 bij de deur...... nice! Biertje, werk af, wezen schieten...... vindt het wel een alternatief voor los laten, waar laat je dat los? Mag dat? Wie ruimt het dan op? Ja daag Burpmans? Ik wee nie maarre klinke nie goe nie?

Intussen een “schiet-ezel-steigerhout-ding” gemeubeld.... we zijn al met vijf serieuze luchtschutters hier....
BDC31474-3378-4897-90EA-68F6AE3060AC.jpeg

Jou zin niet begrijpen ik.
Vermoedelijk is zijn geestelijk functioneren reeds middels enkele vloeibare chemicaliën (waarvan ik de belangrijkste nog wel eens in bulk placht te vervoeren) naar een "ander niveau" is "getild" (waarbij "ander" NIET verward moet worden met "hoger", want dat is het niet, ook al stond er "getild", want dat was slechts een willekeurig gekozen werkwoord om het niet al te negatief te laten overkomen).

Tering Jantje..... chill, je hebt gelijk, maar maak me meer zorgen over jouw “los laat” status??

Pfffff..... relax..

Waarom zou jij je zorgen maken over mijn "loslaat status"???? Tenslotte ligt dat moment al een tijdje achter me.

Maak je liever zorgen over jouw loslaat-vermogen, want dat schijnt nihil te zijn, en dat vuurwater helpt er niet echt bij....

Sterker nog het werkt averechts, maar dat is exact het plan...... laat toch los...

Jij moet je wel hééél erg vervelen, dat je dat soort dingen vindt....

Ik niks.... kwam voorbij.... behalve Roel heeft iemand het ook nog gefilmd.... die spoort zeker niet...

Vandaar mijn verbazing.... wat had je op? Moet goed spul geweest zijn?........ waar haal je dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back