Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nou, zo handig nu ook weer niet. Vandaag de griepprik en een prik tegen pneumokokken wezen halen. Lange rij, koud. Eenmaal in de prikkamer volledig buiten adem, dus beide armen laten ontbloten door zeer behulpzame priksters en me weer laten aankleden. Daarna nog steeds buiten adem, priksters erg bezorgd, mocht blijven zitten en hield de rij wachtenden dus flink op. Daarna in de wachtkamer verder op adem gekomen, maar eenmaal terug bij de auto opnieuw buiten adem, dus weer staan hijgen.Thuisgekomen m'n linker hoorapparaat foetsie, dus de vraag was waar ik het mondkapje had afgedaan. Geen idee. Duifje terug, niet gevonden. Duifje nog een keer terug, lag 't ie midden op een parkeervak, dus toen was wel bekend waar ik dat kapje had afgedaan. Tja, en nu zit ik me een oud, vergeetachtig en gehandicapt mannetje te voelen, wat niet zo slim is. Morgen zal dat trouwens wel over zijn, maar voorlopig zit ik hier te balen, ook omdat de Jägermeister op is.
Of je het gemist heb weet ik niet, maar een beetje handelaar heeft in deze tijd wel een soort bezorgservice. Misschien wel zo één met een kist voorop de E-bike.
Jawel, maar gisteren en vandaag zijn volgens mij off-days. Morgen zie ik bij de fysio wel of alles nog op peil is.Helpt de zuivere zuurstof niet meer voldoende?
Nou Tommy, ik weet niet hoe jij dat doet, maar ik heb toch echt m'n arm nodig om de wijsvinger in positie te brengen. Tja, en als jij al onder de indruk bent van de wattenstaafdame: ik had deze week al twee lieftallige prikdames aan m'n armen hangen en als ik m'n fysiotherapeute zie merk ik nog steeds, dat ik een jongetje ben. Daarnaast heeft m'n reumatoloog zojuist telefonisch beloofd, dat zijn assistente volgende week m'n linkerarm zich zal leren gedragen en tenslotte kijk ik nog steeds graag en vol liefde naar m'n duifje. Kom dus maar niet opnieuw opscheppen, dat er een wattenstaafdametje aan je lijf heeft gezeten.Met je linkerarm in je neus peuteren???
Dat ziet er inderdaad stoer uit, maar wat doet het precies? Is het een elektronisch looprek of zo'n vlieggeval? De rode knop op de borst lijkt op die aan mijn labtafels zitten (door mij bescheiden als werktafels of bureaus bestempeld). Als je er op drukt gaat alles uit, dus daar sta of hang je dan.Is dit iets voor je?
Ziet er niet alleen stoer uit, maar het scheelt ook een heleboel gepuf.............
Dat ziet er inderdaad stoer uit, maar wat doet het precies? Is het een elektronisch looprek of zo'n vlieggeval?
Nou Tommy, ik weet niet hoe jij dat doet, maar ik heb toch echt m'n arm nodig om de wijsvinger in positie te brengen.
Corrien zei:Tja, en als jij al onder de indruk bent van de wattenstaafdame: ik had deze week al twee lieftallige prikdames aan m'n armen hangen en als ik m'n fysiotherapeute zie merk ik nog steeds, dat ik een jongetje ben.
Sinds wanneer denk jij weer? Gezien je leeftijd zou ik eerder verwachten, dat je in cassettebandjes zou denken.Wees dan eens duidelijker! Weliswaar denkt Puf in plaatjes, maar als ik jouw teksten soms lees denk ik acuut in MP-4tjes.
Inderdaad, in deze contreien wordt er nog wat aan opvoeding gedaan. Spreken ze jou nog steeds aan met 'knul'?Ze zullen je wel met 'meneer' hebben aangesproken.
Of deze vraag is niet realistisch, of er staat een behoorlijke typefout....Spreken ze jou nog steeds aan met 'knul'?
...Spreken ze jou nog steeds aan met 'knul'?
Dan heb je gewoon vette pech.Daarnaast ben ik (eerzaam) gehuwd, dus ik ben niet degene, die bepaalt wanneer er een fles ijs- en ijskoud spul in huis wordt gehaald en vanzelfsprekend doe ik dat ook niet zelf.
... met het innemen van Leibwächter....