Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Oh blijkbaar is dat Struisvogelvreten niet zo gezond voor de kompjoeter.Dan heb ik ook nog de volgende informatie van een struisvogelboerderij, die wordt gerund door de oudste dochter (en haar man) van een goede vriend van mij. Hun site is te vinden onder....
Enne Your Puffness, die pb moet naar jou?
Oh dus eerst fake linken om hier een tikkeltje heavy beveiligde kompjoeter met dichte en hoge muurtjes binnen te dringen, nee geen hekjes, die kunnen omgeduwd en open gezet worden.Hier werkte dat ook gewoon, alleen kwam je dan wel bij de verkeerde struisvogelboerderij terecht. Ik heb dat inmiddels veranderd.
Ook voor jou is er een virus...... hier een tikkeltje heavy beveiligde ....
Ik heb nog wel wat pilletjes over, wordt je nooit meer ziek.Ook voor jou is er een virus.![]()
Ik heb nog wel wat pilletjes over, wordt je nooit meer ziek.
Bekijk bijlage 407473
Geen probleem, ik zie anderen graag aan het werk. graag een well-done biefstukje en als er nog wat overblijft, neem zelf ook wat.Goed... Wat hebben we nu geleerd over struisvogelvlees?
Het schijnt goed te zijn voor lieden die sporten.
Dan vallen Jan, Hobby en Puf al af.
Ehm, ja ik loop hem ook in 12 minuten en geen minuut meer.En ondergetekende is natuurlijk nog steeds die geoliede gevechtsmachine; loopt nog steeds een Coopertest in 12 minuten en geen minuut meer.