De berg is van MIJ

Discussie in 'De Non-Modelbouwkroeg' gestart door rc gek hugo, 6 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rc gek hugo

    rc gek hugo Guest

    Ik heb dit op een ander forum gezien.

    Het is een soort spel.
    Er is een berg en op een orginele manier moet je die van de vorige poster afpakken.

    Bijv. Ik graaf de berg weg en maak met dat zand een nieuwe dus de berg is van mij.
    En de volgende moet dan weer de berg afpakken op een andere orginele manier.

    Ik hoop dat het een succes wordt.

    mvg Hugo
     
  2. Rhelie

    Rhelie Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 sep 2004
    Berichten:
    11.836
    Locatie:
    Nootdorp
    Dus jij hebt een zandberg.

    Ik maak er een kabelbaan en gooi er kunstsneeuw op met jouw toestemming.
    Prachtig ski-oord ! helaas ben jij plots van de aardbodem verdwenen toen ik de betonnen sokkels ging storten, dus is de ski-berg nu van mij.
     
  3. rc gek hugo

    rc gek hugo Guest

    ja zo ja en nu verder.
     
  4. raf

    raf Forum veteraan

    Lid geworden:
    27 aug 2003
    Berichten:
    14.831
    Locatie:
    As,Belgiƫ
    hallo


    ik kom met je praten over je berg en je skioort
    en als je slim bent dan delen we in de winst
    anders acute loodvergiftiging en we bouwen op de berg een restaurantje met u als fundament


    groeten raf
     
  5. rc gek hugo

    rc gek hugo Guest

    helaas, global warming de sneeuw smelt en raf spoelt mee naar bendeden in de modderstroom.
    de modderstroom komt tegen een muur en hoopt zich op. het wordt hard en er is een nieuwe berg geschapen.

    De berg is van mij.
     
  6. Danny Mulders

    Danny Mulders verslagschrijvers

    Lid geworden:
    7 aug 2004
    Berichten:
    3.382
    Locatie:
    oss
    ik blaas de muur op waardoor de steun van de berg weg is en de berg uit elkaar valt..de resten veeg ik bij elkaar en daarvan bouw ik een nieuwe berg ergens op een onbewoond eilandje.

    nu is ie van mij!!
     
  7. Rhelie

    Rhelie Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 sep 2004
    Berichten:
    11.836
    Locatie:
    Nootdorp
    Hoho ! ik dacht toch dat jij in het beton gegoten zat ? de regie over die berg ben je dus kwijt.
    Raf wil met mij praten, als hij een restaurant neerzet profiteren we beiden dus ga ik akkoord.
    Die berg is voor Raf en mij.
     
  8. Danny Mulders

    Danny Mulders verslagschrijvers

    Lid geworden:
    7 aug 2004
    Berichten:
    3.382
    Locatie:
    oss
    met een soort van magneet-dinges laat ik een gigantische meteoriet recht op de berg van raf een rhelie storten, waardoor ze beiden geplet worden, en de berg word ook meteen een stukje groter door al het steengruis van de meteoriet.

    ben ik meteen van rc gek hugo, raf, en rhelie af, dus geen concurrentie meer.



    mijn berg!!!! :twisted:
     
  9. ik zorg voor kortsluiting in danny's magneetgadget waardoor danny geelktrokuteerd word.
    ik verdeel de berg over de rest van het forum.
    de berg is van ons
     
  10. rc gek hugo

    rc gek hugo Guest

    Ik sta op uit de dood als zombie en ga met mijn zombie vriendjes de stukjes van de berg terughalen en zet ze opelkaar.

    De berg is van mij.
     
  11. Rhelie

    Rhelie Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 sep 2004
    Berichten:
    11.836
    Locatie:
    Nootdorp
    Het moet wel een beetje realistisch zijn toch ? als je met dit soort kul komt, is het draadje zo dicht.
    Voorlopig hebben Raf en ik een prima inkomen van de berg.
    Het restaurant zit elke avond vol, en de stoeltjeslift draait overuren.
    Inmiddels hebben we al een aardig bergje geld verdient daarmee.
    RC gek Hugo gedraagt zich keurig netjes in die sokkel.
     
  12. De kabelbaan is helaas niet bestand tegen het intensieve gebruik, de kabels slijten hard en breken. De palen waar de baan op staat buigen door en alles komt met een harde klap op de grong. Jammer genoeg voor rhelie en raf staan zij er net onder en is het over met hun.

    Ik laat de boel renoveren met beter materiaal en neem de leiding over de berg over. Mijn berg dus vanaf heden (6)
     
  13. Flying Davy

    Flying Davy

    Lid geworden:
    20 jul 2006
    Berichten:
    738
    Locatie:
    Vleuten
    Ik bel Bush en zeg dat in die berg Osama bin Laden zit verstopt met andere terroristen. Iedereen in de berg word aan puin geschoten
    zo ook zweefman(RIP zweefman) als beloning voor de tip krijg ik de berg van meneer Bush met gelijk een portie troepen om me te
    verdedigen.

    owjah de berg is nu van mij
     
  14. kurt

    kurt

    Lid geworden:
    19 dec 2003
    Berichten:
    1.379
    Locatie:
    Tielt-Winge Belgie
    ik koop de berg van flying Dany met het geld dat ik met euromilions gewonnen heb en ga lekker hellingzweven
     
  15. Flying Davy

    Flying Davy

    Lid geworden:
    20 jul 2006
    Berichten:
    738
    Locatie:
    Vleuten
    stond ie te koop dan??
    als je wil hellingzweven zal je toch 15 euro per keer moeten neerleggen om op het terrein te komen
     
  16. kurt

    kurt

    Lid geworden:
    19 dec 2003
    Berichten:
    1.379
    Locatie:
    Tielt-Winge Belgie
    nou goed, met het lotto geld heb ik een ambtenaar omgekocht om je berg te onteigenen in mijn voordeel...
    En dan ga ik nu rustig verder zweven
     
  17. rc gek hugo

    rc gek hugo Guest

    een aardbeving het restaurant valt uit elkaar en ik val uit de sokkel de berg is van mij ook al lig ik er dood op.
     
  18. Flying Davy

    Flying Davy

    Lid geworden:
    20 jul 2006
    Berichten:
    738
    Locatie:
    Vleuten
    dat betekent dat ie voor je nabestaande is
    ik trouw met je weduwe vervolgens laat ik haar omleggen en de berg is weer voor mij
     
  19. rc gek hugo

    rc gek hugo Guest

    mijn zoon is het daar niet mee eens en laat je aanklagen wegens moord hij wint en de berg is dus van mijn zoon.
     
  20. Flying Davy

    Flying Davy

    Lid geworden:
    20 jul 2006
    Berichten:
    738
    Locatie:
    Vleuten
    ik ga in hoger beroep en schakel moscovich in. terwijl ik voorarrest zit in vught laat ik holleeder de executie van je zoon regelen.
    als ik vervolgens vrijgesproken word voor de moord op je weduwe kom ik dus weer in aanmerking voor de berg. maar het proces
    heeft me zoveel geld gekost dat ik blut ben(stomme moscovich) daarom staat de berg nu te koop voor 1 miljard euro
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina