gvwezel 24 dec 2010 #1 Ja ik wens jullie allemaal de beste wensen . - Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
moerman 25 dec 2010 #2 Gert-Jan, dank je! Voor jullie ook het allerbeste. Is er al een Kerstgeschenkje tevoorschijn gekomen? Wout
Gert-Jan, dank je! Voor jullie ook het allerbeste. Is er al een Kerstgeschenkje tevoorschijn gekomen? Wout
gvwezel 25 dec 2010 #3 nee tot nu toe geen kerst kindje . we wachten nog tot maandag en dan word er wat hulp geboden. we wachten nog af
nee tot nu toe geen kerst kindje . we wachten nog tot maandag en dan word er wat hulp geboden. we wachten nog af
gvwezel 28 dec 2010 #4 ja hij is er ik mag gelijk even melden we hebben gisteren 27-12 om 17.17 uur een zoon gekregen en hij heet Joep. Dus we hebben weer een vliegtuig bouwer erbij
ja hij is er ik mag gelijk even melden we hebben gisteren 27-12 om 17.17 uur een zoon gekregen en hij heet Joep. Dus we hebben weer een vliegtuig bouwer erbij
DHG500 29 dec 2010 #6 Uit de regio (Elst) de beste wensen voor jullie hele gezin en Joep en moeder in het bijzonder!
R rlucas 30 dec 2010 #7 Ha Gert Jan! Gefeliciteerd met de kersverse modelbouwer! Ook namens de Nijmeegse Luchtvaart Club! Verder iedereen natuurlijk ook alvast de beste wensen en een goed jaarwisseling! Grtz, Roel
Ha Gert Jan! Gefeliciteerd met de kersverse modelbouwer! Ook namens de Nijmeegse Luchtvaart Club! Verder iedereen natuurlijk ook alvast de beste wensen en een goed jaarwisseling! Grtz, Roel
moerman 30 dec 2010 #8 Gert-Jan, proficiat! Ik hoop dat jij, je vrouw en Joep veel geluk mogen beleven! Wout
gvwezel 9 jan 2011 #11 oke hier een foto van onze nieuwe aanwinst en ja de hobby is al op zijn shirt gedrukt Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015