Wat een super geslaagde dag was het afgelopen zaterdag zeg!
De zon scheen, de wind waaide gemoedelijk en de vogeltjes floten, al was het maar voor even want de rest van de dag werden ze overstemd door het gesnerp van brandstof motoren

Ik wil graag nog even de organisatie bedanken voor het mogelijk maken voor deze leuke dag, en Menno, jammer dat je er niet bij kon zijn joh.
We hebben een lekker bakkie koffie op en de nodige broodjes worst mét zuurkool en saus waar Hennie voor gezorgd had, Hennie bedankt, ze smaakte goed !!
En wat een schitterende toestellen waren er aanwezig zeg, met sommige zou ik niet eens durven vliegen in de angst dat er iets kapot zou gaan.
Afijn, de Cirrus heeft meerdere malen in de lucht gehangen waar ik zeer blij mee was aangezien ze nog niet gevlogen had, de wind kwam voor de zwevers ook precies uit de goede hoek zodat het startelastiek precies over de langste hoek van het veld gelegd kon worden.
Had de wind dwars op het veld gestaan dan hadden we niet omhoog gekund omdat het elastiek dan te lang was (of het veld te kort, het is maar hoe je het bekijkt)
@ Ronald: heel erg bedankt voor het aanbod, ik kom graag nog eens bij jullie vliegen.
Bij deze nog een hussie foto's:
Weet iemand van wie deze is, mooi model zeg, net echt !