De bouw van een binnenvaart tanker

Je weet het mooi te brengen Adam. Maar het is eigenlijk wel waar. Maar om een mooie boot te bouwen in twee keer. Dat is wel erg veel gevraagt(of werk).

jee dat is niet zo fijn om te lezen , heel veel succes met het weder opbouwen!

groeten erik

Huub , Jongen toch ,

Je weet toch dat je accu,s laag moet neerzetten .
De mijne staan altijd op de grond .
Veel succes met de wederopbouw .

Gr Hans

Hoi Hans

Ik weet het. Maar ja, effe dit, effe dat, en dan zetten we dit daar neer. En dan kunnen we dat doen. En dan draai je om, en je kom dan dit tegen aan, en dit valt dan op dat.

Snap je het nog. Maar het is wel gebeurt.

Maar wat Adam zegt, hij heeft wel gelijk. Want tijdens het bouwen kwam ik wel een paar foutjes tegen. En dat probeer je dan een beetje te verdoezelen. En dan denk je ach het ziet er toch goed uit. Want je gaat natuurlijk niet weer opnieuw beginnen. En nu moet je wel. En de foutjes die gemaakt zijn kun je nu verbeteren.

Maar ben ik door het matriaal heen, en moet weer even wachten. Maar dat gaan we pas doen, als ik weer thuis ben

Hoi Huub,

toch niet teveel in het schipperscafe gezeten mag ik hopen.

Veel averij opgelopen?
Ik kreeg een onafgemaakt model cadeau. Is een model van de Echo van Polderman uit Hansweert. Het schijnt al meer dan 30 jaar oud te zijn en de romp is nog maar net klaar. Die ga ik samen met mijn stiefzoon eerst maar eens in elkaar knutselen en vaarklaar maken voordat ik aan mijn eigen project ga beginnen. Weet jij trouwens wie de Lisette aan het bouwen is, waar je het over had toen ik over de Argonaut begon?

grts Janus

Hi allen...
Bij Lemo Solar kun je inderdaad het nodige bestellen..vrij groot assortiment..
Thx fooks...

Huub...
Tja..een accu..daar kan een roef niet tegen..maar nu kun je inderdaad je foutjes verbeteren
die in je eerste roef fout waren..
Als de schade maar niet te groot was..
Mijn opbouw van de Smit Rotterdam kwam iets anders dan een accu tegen...(in de volksmond...een hamer.. haha) Staat op schap en word wel weer eens opgeknapt..
Foto-8Y3RTCXZ-G.jpg

groet en ik ben benieuwd naar je nieuwe roef..

groet Frans..

goeiesmorgens

hoe is het met de bouw van de atlantis? ik zie der nog geregeld varen!
is de roef al weer opgebouwd?

gr lars!

Back