Jep, déze Jet wel! Ideaal ding, ben er nu al erg blij mee!Past ie straks gebouwd wel weer in de auto?![]()
Zou wel mooi zijn als 'ie ook nog goed vliegt!

~Jolmer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jep, déze Jet wel! Ideaal ding, ben er nu al erg blij mee!Past ie straks gebouwd wel weer in de auto?![]()
Tsja, is het nog wel zinvol voor mij om dit verslag te doen?Jolmer, proficiat met je aankoop, je hebt een verstandige keuze gemaakt.
Ik heb een tijdje terug er ook ééntje gebouwd voor een vriend, alle materiaal kwam ook van bij sandor.
Als je er iets mee bent: www.forum.diestmodelclub.be (draadje staat onder vliegtuigen-turbine)
Groeten, Bart.
Die turbine is tóch wat eerder aan de orde gekomen, dan ik zelf had verwacht (heb er nog eens met je over staan kletsen, weet je nog?).He Jolmer,
Gaaf man! Mag ik eens bij je thuis langskomen binnenkort? Dit wil ik wel eens van dichtbij bekijken. Wanneer take off in Roodkerk?
DMC groet,
Alex
Ik vlieg bij de D.M.C. (=Dokkumer Modelvlieg CLub) en bij L.L.C. Aeria (KLu, Leeuwarden).Hoi Jolmer ziet er goed uit!
Vlieg jij op Leeuwarden?
Als je info nodig hebt betreffende de Elan dan meld je je maar.
Groet, Henk
heb je al een nieuwe besteld , komt volgende weekJe bent wel heel erg scherp, Sandor! Klopt, die is beschadigd. Ik mail je er nog even over...
~Jolmer
.De Elan van pieter is inmiddels al ergens andersEen clubgenoot vliegt nu met een Sprint en een P80. Gaat ook als een trein
Enige probeel was het zwaartepunt. Ik weet niet hoe zwaar jouw gaskachel is maar alles zo ver mogelijk naar voren is wel nodig misschien
Welke ontvanger ga je erin zetten? Een 9100? Welke servo's? Wat voor ontvanger accu?
daarom is dit de Elan thread en geen sprint thread.Ow? In de sprint zitten de 2 ontvanger accu's (2s A123) voor in de neus naast de poot en de ecu accu (2s lipo) zit onder de cockpit kap voorin. Daarnaast zit er nog lood voorin (100g of 150g dacht ik) en er moest nog iets bij (stond iets down getrimd in leven flight). Gek want sprint is verder standaard gebouwd. Met een P60 klopte het wel hoorde ik van iemand. Ik weet niet of het zwaartepunt 2cm naar achteren gemeten is tov de tekening....
Hoe dan ook, je merkt het vanzelf als je het spul erin legt![]()
Ja, dan pas... Ik heb ook nog de "Full Scale" versie van onze hobby uit te oefenen, dus dan maar morgen even verder met de bouw.Dan pas Jolmer!En dan wel stug doorbouwen, je gaat de maiden toch wel op Lwd doen he!