Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als die nu heel snel is, 25 dagen ofzo ;-)moet zeggen dat dat je redelijk opschiet met de kist dus binnen de 2 maanden vliegt ie wel
Dat heb ik ook steeds gedaan, alleen met RVS (staal!) krijg je dat bijna niet voor elkaar... Ik ben met één draadeinde van het hoogteroer een uur en een kwartier aan het ploeteren geweest...Om het draad netje te houden/krijgen draai ik eerst een moertje erop, dan zaag ik de draad door. Dan een beetje het uiteinde vijlen, de het draaduiteinde met een dunne vijl of mesje iets in vorm brengen envervolgens de moer eraf draaien.
Dat heb ik ook steeds gedaan, alleen met RVS (staal!) krijg je dat bijna niet voor elkaar... Ik ben met één draadeinde van het hoogteroer een uur en een kwartier aan het ploeteren geweest...
Wat denk je, voor rudder en flaps; volstaat Aluminium? Bij flaps uit "trekt" de servo alleen maar, dus het draadeinde zal niet bol gaan staan... Zou de draad / spoed van de ALU-draadeinde stevig genoeg zijn?
~Jolmer
Haha, laat sommigen dat maar niet horen ;-)blijf nu gewoon jongens
"Pisbakkenstaal", is daar ook een schap voor in de Karwei?![]()
Moet ik de ALU-draadeinden dan weer vervangen? Die heb ik alleen op rudder en flaps...
~Jolmer
blijf nu gewoon jongens , op een jet komen mider krachten dan een prop toestel.
wat ik je wel kan vertellen is dat de meer hij weegt , de Slechter hij vliegt..