De Fast 1:10 Brushless Truck 2.4 GHZ [Y], ervaring?

• Topicstarter Topicstarter denmend
  • Startdatum Startdatum
Oke, is die niet helemaal van plastic dan? (Heb ze namelijk nog niet in het echt gezien). Alleen de slash is wel weer 50 euro duurder. Dan zou ik bijna voor de Stampede VXL kunnen gaan, die is 350 ongeveer :P

ze zijn natuurlijk niet enkel plastieke onderdelen, er zijn ook moeren, bouten, vering,.... die kunnen roesten. Zoutwater is nl slecht voor een rc auto.

Voor de rest kun je met een traxxas altijd rijden, overal, op een zonnige dag, in de regen, sneeuw, noem maar op. Dus ik zou voor een Traxxas gaan. Zet al die andere B merken uit je hoofd. Misschien een mini revo of de nieuwe monster trucks (die gaan ook lekker). Kijk gewoon hoeveel je wenst uit te geven en koop wat volgens jou de mooiste is.

Ja precies, maar ik dacht misschien roestvrijstalen schroeven ofzo. Denk dat ik dan ga voor de Stampede, de normale versie. Die spreekt me toch het meest aaan, en kan je toch denk ik wel het meest off-raod mee rijden.

De Traxxas Stampede VXL 2WD is ook wel mooi! Zit een brushless in:P! Is alleen wel 349 euro. Mja weet niet of dat het waard is.

Welke is trouwens meer stabieler, due Stampede of de Rustler?

Kijk ook eens wat filmpjes op youtube, dan kun je een beetje zien hoe het zich houdt tijdens een rit..

Probeer filmpjes van gebruikers te kijken en niet van de fabrikant, die laat natuurlijk alleen maar zien hoe goed alles wel is..

Traxxas is gewoon een degelijk merk, onderdelen zijn goed te krijgen zoals al vermeld..

En het zijn leuke modellen..

De rustler heeft een lager zwartepunt dus die zou iets stabieler moeten zijn dan de stampede.. Verder zijn ze redelijk gelijk.

Haha wat een moeilijk keus:P! De rustler VXL is ook mooi. Daar kan je dan later evt nog een LiPo accu in doen wil je hem sneller laten gaan :P

Ja idd, alle VXL. Die brushless hebben. Zoveel mooie auto's maar zo duur:P

Het is toch echt de moeite om dat beetje extra te betalen voor brushless..
Als je blijft RCen zal het je uiteindelijk schelen
Beter en makkelijker is het

De rustler gaat volgens mij iets sneller en stampede kan meer terrein aan dus hangt van je eigen omgeving en plannen af dus beslis zelf wat voor jou het beste is

Bekijk dit filmpje anders: [media=youtube]KkA4sy8xgI4[/media] laat goed zien dat wat traxxas aangeeft als snelheden wel vrij goed klopt.
En hoe snel dat eigenlijk wel niet is!

Laatst bewerkt door een moderator:
Neem een revo 1/16 dan ben je voor 240 klaar rtr.
koop een 3cel erbij en je rijd dik 80.

gr

Nu is er een aanbieding E-REVO 1-16 voor 249 euro, is alleen de 27 mhz variant. De 2,4 ghz is 20 euro duurder.
Zal ik dat doen? Of sparen voor een Stampede VXL 4x4 met lipo voor 400 euro?

Welke gaat sneller stuk? Het lijkt me dat die kleine versie minder snel stuk zal gaan.
Wel een hoop geld voor zo een auto. Hoeveel kost gemiddeld een 3cel om 80 te rijden met die E-REVO. En is die trouwens geschikt voor off-road (gras, strand, zand etc).

Volgens mij kan je het beste gewoon nog wat meer rond kijken (filmpjes) en lezen.
En dan bedenken wat jij met de wagen wil doen en waar je gaat rijden
En ja ze zijn geschikt voor offroad daarvoor zijn ze tenslotte gemaakt

Je kan het beste zelf je keuze maken, en als je goed genoeg heb bedacht wat jij wil en hebt bekeken (reviews,.. filmpjes) hoe de wagens het op verschillende vlakken doen Zo maak je de beste keuze

Lipo prijzen verschillen heeel erg, de meesten halen lipo's bij de winkel hobbyking, omdat dat eigenlijk veruit het goedkoopste is
Dus doe het rustig aan en maak dan je keuze

Ik denk dat ik voor de e-revo ga. En later eventueel upgrade met een extra accu. Zit tenslotten een brushless in, en hij is lekker klein (kan hem meenemen op vakantie).

Gaat er hier speciefiek nog wat stuk aan de 1/16 auto?

hoi denmend ik heb hier nog een slash vxl 4x4 staan waar ik niet mee rijdt,als je wil kan je hem overnemen voor 250 euri. Slash is in zeer goede staat niet veel mee gereden.en hij is brushles en 2.4 ghz + nimh accu. Oh ja het is een mike jenkins edition.

Laatst bewerkt:
Back