De grote doos - Skymaster Viperjet

wat een stoere bak zeg.

Erg mooi Hans,
Ik heb ook meteen maar een Viperjet besteld.
In de kleuren Goud/Zwart/Wit

Maar dan de nieuwe FlyEagleJet versie. ;)

Als ze allebei klaar zijn, een keertje samenvliegen in Nederweert?

Blijf vooral filmpjes uploaden!

Groetjes,

Cliff

Hey Cliff, hoe groot is die fej versie? 120 size? ;)

Nederweert lijkt me lachen! Binnenkort eerst de F16 invliegen, dan is de viper aan de beurt!

Hans

Erg mooi Hans,
Ik heb ook meteen maar een Viperjet besteld.
In de kleuren Goud/Zwart/Wit

Maar dan de nieuwe FlyEagleJet versie. ;)

Als ze allebei klaar zijn, een keertje samenvliegen in Nederweert?

Blijf vooral filmpjes uploaden!

Groetjes,

Cliff

2,03 Meter Lang en 2,18 meter spanwijdte.
Deze heb ik besteld..

Viper.jpg

Er komt ook een grotere met 2,50 meter lengte bij 2,70 meter spanwijdte.

Kom je ook naar de open dag van MVC Nederweert?

maiden???

Inmiddels heeft de eerste Viperjet het luchtruim verkend, :mrgreen: op Rozenburg.
En mooi vliegen die bak..............................nice, en een powerrrrrrrrrr :yes:

Probleemloze vluchten, maar ja is natuurlijk niet de eerste de beste piloot die ermee omhoog ging.

Many happy fights toegewenst ?.v.A (spul is op de post, hopelijk heb je er wat aan)

Groet Ger.

Hmm, wie heeft zn viper ingevlogen? Ben nu wel benieuwd... - Ik was 't nie ;)

Ikke ook nie :mrgreen: de 'boekhoudster' thuis staat mij niet toe zoiets fraais aan te schaften, ......................................anders zauk het wel weten.

Ger.

Stokoud draadje weer even wat leven inblazen ;)

't heeft lang geduurd, maar vandaag dan eindelijk gebeurd. Vorige week wat pech gehad met een turbine die meteen begon te koelen (slechte telefoonstekker aan mn ECU<>Turbine kabel) en een paar wat fanatieke remmen die niet meer van de rem afwilden. Dit deze week snel gefixed, en vandaag weer naar Pampa afgereisd.

Er vielen nog wat druppels, maar volgens de aanwezige wijze heren werd 't echt wel droog (of wilden ze 'm gewoon graag zien vliegen??)

De wind stond wat cross, en was ook niet heel zwak, maar toch maar getankt, gear gechecked, lampjes aan een naar de baan..

Vreemd genoeg was ik niet echt zenuwachtig, maar 't was toch wel fijn dat Koentje even naast me kwam staan (danku!!) - hij kent de baan toch wat beter.

Gas er op, en de lucht in! Door de crosswind en 't grote kielvlak niet helemaal mooi recht over de baan, maar hij vliegt! Pootjes in (niet dus, 1 bleef buiten) en weer uit (veilige modus). Op z'n ouwe-lullen een beetje rondjes gevlogen. 't is net een Pipercub Jaap! :) :D

Toestel voelt goed aan, wel een beetje op rol moeten trimmen. Hier en daar nog met wat expo rommelen en kijken of we de rol-trim er met de flaps een beetje uit krijgen.

Tijdens de landing vakkundig door Koen binnengepraat (zit ik boven de baan?? :) ) - deze in 't hoog gras neerzetten is toch zonde. Redelijk net neer gezet, maar dat gaat alleen maar beter worden!

Ik ben dr in elk geval tevreden mee (motor rommelt nog wat) - 't vliegt lekker log. Ik hield 't voor de dag maar voor gezien (de wind begon ondertussen ook wat op te pakken) maar Koentje heeft me (aan 't kabeltje :p ) tijdens twee vluchtjes 'even' laten zien hoe je ook met zo'n kist kan vliegen :rolleyes:

Pampas en alle aanwezigen bedankt! Op naar de volgende vluchten.

Oh ja, filmpje volgt nog. Daniel heeft zo'n beetje alles van mn schoenen strikken tot afbreken van de kist gefilmd ;) dus de upload is nog 'even' bezig..

Grt,
Hans

Van harte gefeliciteerd met de geslaagde vluchten.

Dat het er maar vele mogen worden :yes:

Het was een mooie maiden!!!

En ja, we wilden hem zien vliegen :)
Aan die kist ga je nog veel plezier beleven dat weet ik zeker!

Grtzz Erik

Hey Hans,

ook ik had het geluk er bij te mogen zijn ! Je deed dat fantastisch goed man ! En langzaamaan word je hem weer meer gewoon. Ook je landing was toch goed, niet over twijfelen.

Als je de Pampa wind aankan, dan kan je er echt overal mee vliegen !

Nogmaals proficiat met deze mooie kist.

Vriendelijke groeten,

Davy

Zag er goed uit Hanzl, gaat helemaal goed komen op ons veldje :)
en ook van deze kant nog proficiat met de maiden

Ja dat zag er goed uit Hanzl mooi man.En die Koen kan ook vliegen! Had ik ook moeten filmen. super kist Hanzl nu nog op ons veldje?

groetjes Daniël :D

Proficiat met de geslaagde maiden.
Spijtig genoeg was ik niet aanwezig om het te zien.Was ergens anders aant vliegen.

hier een fotootje van de grote en de kleine naast één.
39084_1475192513765_1052269732_31362221_7084308_n.jpg

Mvg,
Luc

Back