De grote sponsorwedstrijd van MRM

Noteer in je agenda:

Op zaterdag 31 augustus en zondag 01 september organiseert Model Racing Midland in samenwerking met zijn sponsoren de grote sponsor wedstrijd.

Op zaterdag 31 augustus kan er getraind worden en ’s middags worden de eerste heats al verreden (1 controlled practice en 1 kwalificatie).
Op de zondag volgen er 2 kwalificaties en 3 finales (waarbij de twee beste uitslagen tellen voor de eind stand).

Alle sponsoren hebben prijzen gesponsord welke op zondag verloot zullen worden onder alle deelnemers.

Alle klassen die de vereniging hanteert zijn toegestaan mits er voldoende deelnemers zijn. Voor de reglementen worden de huidige reglementen van de vereniging gehanteerd.

De kosten voor het hele weekend zijn voor leden € 2,50 en voor niet leden € 10,00.

Zie ook de flyer op: MRM - Model Racing Midland

Je was me net voor Ronald;)
Zag het net op FB
Leuk initiatief, helaas kan ik zelf niet ivm moeten werken:(

Mvg Roy

Hmmm... Interessant...

Wellicht een mooie kans om de 1/12 de sporen te geven die ik nu heb staan... :D

Zo, Joost voorzien van wat 1:12 spullen ;-).
Jammer genoeg kan ik zelf niet naar dit leuke initiatief vanwegen een BC1:8 wedstrijd.

Groet Robert

Yups... Thanx Robo... ;)

Even de auto in de rebuild zetten en dan gaan we maar eens kijken of ik dat weekend niet hoef te werken. Als ik vrij ben dan ben ik er zeker bij met de 1/12... :D

Ingeschreven ! Komt er binnenkort ook ergens een globale planning ? Of is die er al, en heb ik eroverheen gelezen ?

Rob, de globale planning is ongeveer zo;
Zaterdag, 's ochtends vrije training, 's middags 1 controlled practice en 2 of 3 kwallie's

Zondag, 2 of 3 kwallie's en 3 finales waarvan de 2 beste tellen voor de uitslag.

Zondags is ook de lotterij met mooie prijzen oa een horloge :D

het schema is ook een beetje afhankelijk van het aantal deelnemers

De eerste donaties voor de loterij die na de sponsor wedstrijd op zondag zal worden gehouden zijn ook al binnen.

oa is er een Pulsar "Limited Edition" horloge, een Tamiya rc auto, brushless motor, een Corally Li-Po laadzak, X-Ray t-shirts, een regelaar, accu's, spuitbusjes verf en 3 M-Auto abonnementen.

En er zijn nog spullen onderweg (volledige lijst volgt nog), dus naast een gezellig weekend met op de zaterdag ook al een kwalificatie ronde, redenen genoeg om je in te schrijven.

gr. René

helaas, helaas. Zondag gaat hem niet worden voor mij, maar ik ga zaterdagmiddag wel even rondjes rijden.

Back