De grote sponsorwedstrijd van MRM

De eerste donaties voor de loterij die na de sponsor wedstrijd op zondag zal worden gehouden zijn ook al binnen.

oa is er een Pulsar "Limited Edition" horloge, een Tamiya rc auto, brushless motor, een Corally Li-Po laadzak, X-Ray t-shirts, een regelaar, accu's, spuitbusjes verf en 3 M-Auto abonnementen.

En er zijn nog spullen onderweg (volledige lijst volgt nog), dus naast een gezellig weekend met op de zaterdag ook al een kwalificatie ronde, redenen genoeg om je in te schrijven.

gr. René

En nog meer:

2 kanaals DSM sr201 waterproof ontvanger
Multi purpose storage box
Spectrum adapterset voor alu stuurwiel
Lipo tester met LCD scherm
Pk dirtback 1/10 RC Cats
Bmi lipo lader

Als het zo door gaat wint iedereen wat bij de loterij, dus schrijf je nog snel in...

zitten nu op 23 rijders waarbij de mini en de enige F1 rijder waarschijnlijk worden samengevoegd.

Tenzij er natuurlijk nog meer Formule 1 rijders bijkomen......;)

Tijdschema

Hierbij een (voorlopig) tijdschema voor de sponsorwedstrijd:

Zaterdag 31-08-2013:

10:00 tot 12:30 trainen en aanmelden
13:00 Controlled practice
14:00 1st Qualifying
15:00 2nd Qualifying
16:30 Track closed

Zondag 01-09-2013:

08:00 aanmelden en trainen
10:00 3th Qualifying
11:00 4th Qualifying
12:30 1st Final
13:30 2nd Final
14:30 3th Final

15:45 Loterij en prijsuitreiking

We hebben een mini klasse (met daarin 1 formule 1), de Pro-10 en twee heats voor de Stock.

Groetjes René

@Rene..... Zoals al aangegeven in de mail naar Maaike zal ik ivm storingsdienst zaterdag niet aanwezig zijn:(
Zondag ben ik er wel.
Dus bij deze, als je het voor mij wil doen is aanmelden;)

Mvg Roy

Laatst bewerkt:
Als er rijders zijn die morgen niet kunnen maar zondag wel is geen probleem.
De lootjes worden op zondag uitgedeeld.
Voor de rijders die zaterdag al komen die dienen al wel vast het deelname geld te betalen, voor de rijders die zondag pas komen geldt dat zij dit natuurlijk zondag moeten doen.

Nog een half uurtje en de inschrijving sluit.
Kom op mensen, schrijf je in voor deze leuke wedstrijd:cool:

Mvg Roy

Het was een erg leuk weekend, lekker veel rijden en "knokken" met mooie prijzen in de lotterij.
Helaas door eigen schuld 2de geworden achter Roy :( , was te gretig aan het begin van de 3de finale waardoor Roy een voorsprong kon opbouwen.

Moest tegen het einde proberen om Jan van me af te houden ;) en een ander positief iets:
Zelfs onze Pro-10 pechvogel heeft in de 3de finale aan de leiding gereden, hoe close wil je het hebben.

Heb er nu al zin in om dit volgend jaar te herhalen (maar dan in mijn voordeel natuurlijk Roy :cool:)

Eerst nog de 3de club wedstrijd op 14 en 15 september met iig de 1/12

@Rene.....Was zeker een leuke "knokpartij" op de baan:cool:
Dat gretige had ik in de 2e finale toen ik net ffies te snel rechtdoor wilde na de omega en ik de curb mee pakte en daardoor op mijn dak terrecht kwam.
Moest als laatste weer aansluiten maar ben toch knap 2e geworden;)
Die heat zaten we elkaar wel lekker te pushen voor snelle rondes.
BTW 20 rondjes in een lage 7 minuten is ook best knap:cool:
Ik zeg voor volgend jaar, bring it on:) maar dan wel met nog meer concurrentie, toch??
Clubrace ben ik er niet bij ivm andere verplichtingen.

Mvg Roy

Clubrace ben ik er niet bij ivm andere verplichtingen.

Mvg Roy

Ok, jammer maar dan rij ik toch weer met de 1/12 :cool:

ps. mijn idee in de 3de finale was om je voorbij te gaan en dan een voorsprong op te bouwen, hellaas starte ik iets te langzaam waardoor ik een tikkie kreeg en achteraan moest aansluiten en dan ga je tegen jezelf rijden wat niet opschiet.

Back