Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
cvdmolen zei:Als je twijfelt tussen de aankoop van een PicoZ of een Gyrotor, neem ze allebei :wink:
Pulsy zei:cvdmolen zei:Als je twijfelt tussen de aankoop van een PicoZ of een Gyrotor, neem ze allebei :wink:
Grappig, ik stond vandaag nog met allebei in men handen. Ben toch maar voor de kleinste gegaan, aangezien die minder schade veroorzaakt als ik hem crash in de keuken
Verder bedacht ik plots dat ik voor de prijs van de gyrotor een picco en silverlit vliegtuigje kon kopen![]()
pat1000 zei:Ik heb enorm veel geduld maar vraag mij af of de heli wel goed is. Als ik de trim naar uiterst rechts draai en de stuurknuppel ook uiterst rechts zet dan is het (bijna) mogelijk om op de plek te blijven. Alleen draait hij dan wel erg snel steeds om zijn as.
hebben jullie echt geen tips hoe te trimmen etc. Ik heb het boekje gelezen maar dat helpt niet echt. Als de heli naar rechts draait moet je links trimmen. Nou als ik dat doe dan lukt het me nooit om hem op de plek te houden.